![]() |
omg wtf, Iranian child smoking opium
|
Omfg...
|
Nog altijd beter dan een filmpje dat ik ooit heb gezien van een Russisch kereltje van ongeveer 8-10 jaar dat van zijn wat oudere vriendjes een heroïneshot krijgt en vervolgens sterft :| Maar dit is ook best gestoord.
|
Damned, dat is sick.
|
Word er stil van.....
|
Nou, ik vind het maar een beetje een slap filmpje. In ieder geval verklaart het wel waarom ze altijd zo moeilijk doen in Iran.
Citaat:
|
Citaat:
|
Genoeg landen waar kinderen die ziek zijn vol drugs worden gepompt omdat er geen medicijnen zijn, denk bijvoorbeeld aan Afghanistan.
|
Pffff, schandalig (n)
|
Is dit echt? :|
|
Ja.....
|
Iran is als ik me niet vergis het land met de meeste heroïneverslaafden, of in ieder geval er heel dichtbij, dus dit verbaast me niet zo.
|
Citaat:
|
*plaatst op wilders' hyves*
|
Citaat:
http://www.nothingtoxic.com/media/11...s_Shoot_Heroin |
Jezus, echt sick!!!!
|
Jezus.. echt, fuck... :eek:
|
Heb ik het verkeerde filmpje gekeken dat ik het maar flauw vond ofzo?
|
Je vindt t zeker normaal als kinderen aan de hard drugs zitten ? :|
|
Sjah, tiswa.
|
kan er niet warm of koud van worden m.a.w.; :| <-Careface
|
Ik heb al serieus wat beheadings, ongelukken etcetera op ogrisch.com gezien, wat me allemaal wel in zekere mate wist te raken. Maar dat filmpje met die heroïne, dat dat kind half-dood lijkend, nog wat aan een sigaret probeert te trekken, gevolgd door zijn vriendjes die zijn hoofdje vasthouden terwijl hij - volgens mij dood - was, daar was ik toch eventjes niet goed van hoor.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja pretty sick
|
Citaat:
haha idd. en dat andere filmpje, wie zegt dat dat kind dood is, wat een nep-hysterie weer. |
christus, dis echt niet normaal man.....
ach jah, aan de andere kant moet je ook wat als je daar opgroeid, mogen wij blij zijn dat we in NL wonen... |
I could not care less :) Der gebeuren veel ziekere dingen in de wereld. Ok, ik keur het niet goed, maar ben er niet zo van ondersteboven als jullie :)
|
|
dat filmpie met dat kindje die het rookt, kan ik goed aanzien. ziek misschien, maar ik word er niet misselijk van.
dat andere filmpje met die heroine shot, daar krijg ik écht buikpijn van. |
Doet me eigenlijk weinig. De wereld is nu eenmaal compleet verneukt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TISWAH.
-.- |
Citaat:
|
Na aanleiding van al jullie reactie's wil ik niet eens de moeite doen om zulke filmpjes te bekijken.
|
Wil iemand even vertalen wat dat kind verklaart tijdens het high-fiven van de hoogst 'objectieve' cameraman?
|
Citaat:
|
ie bah
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55. |