![]() |
Salvia
Kun je dit gewoon bij de tunierwinkel halen? Lijkt me wel interessant 5 minuten lang hevig trippen.
|
Salvia is te verkrijgen in zo'n beetje iedere smartshop en die 5-30 minuten is niets wat je moet onderschatten.
|
Ik moet drugs ook niet onderschatten, mee eens. Maar mij kennende zie je me binnekort toch doodleuk die blaadjes in me mond proppen. Wat is het effect zo'n beetje, heb je hier ervaring mee?
|
Uit eigen ervaring heb ik vernomen dat het effect heel erg kan verschillen, van niets/weinig (wat vooral de eerste paar keer zo was) tot complete out-of-body ervaringen waarbij het contact met de werkelijkheid volledig verloren was.
Citaat:
|
Trouwens: Zelf heb ik het nooit gedaan, maar als je van plan bent op blaadjes te kouwen in plaats van een salvia extract te roken lijkt het me niet dat je verder dan "level 1" (zie citaat) kan komen. De werking van
salvia schijnt erg veel te maken met manier van inname, zo erg dat bij extract roken zelfs de verbrandingstemperatuur een grote rol speelt. Hoe het het best zou moeten is iets waar ik zelf ook niet helemaal over uit ben. ;) Langzaam opbouwen en experimenteren is in ieder geval wel zo verstandig. |
ik heb t nu twee keer gedaan, eerste keer 5X extract (ja we vonden het eng) en dat was echt amper tot niets, en de laatste keer 20x extract, en dat was amper tot weinig, maar ik was ook al fucking dronken
|
Op YouTube kun je een hoop filmpjes vinden van mensen die trippen op salvia. Vast handig om weten als je het van plan bent...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36. |