![]() |
[NFS] foutjes/aanpassingen
Omdat Ik nog geen feedbackforum zie staan en denk dat het hier het beste past gooi ik hier maar dingen neer die (nog) niet goed werken en/of me opvallen :o
1) wanneer ik zoek naar berichten via de snelzoektopie krijg ik voordat de resultaten komen een MySQL-error: Citaat:
|
In gebruikersinstellignen -> opties wijzigen zijn dingen niet vertaald:
Images In PostsThis forum automatically resizes images which are too large. Please choose here how you would like to view the enlarged images. Default (Open in new window)Keep original sizeEnlarge in same windowOpen in same windowOpen in new window Images In Posts: Maximum widthImages wider than this width will be resized. Enter 0 to allow all widths, or leave the field empty to use the default value of 500. Maximum heightImages taller than this height will be resized. Enter 0 to allow all heights, or leave the field empty to use the default value of 0. |
Berichtpictogrammen onder het tekstvenster kunnen beter erboven ;)
En ik mis de otpie om woorden te tellen in bericht/pm, kijk ik scheef?:o |
Avatars worden uitvergroot in het V&A forum van leden. Deze zijn niet aangepast, dus worden ze in het oorspronkelijk (te grote) formaat weergegeven. Zeg het maar even :)
|
Bij mij loopt de forumklok een uur achter.
En verder nog een ava gerelateerde issue. Hij 'denkt' dat sommige avatars nog groot zijn, en duwt dus de tekst naar rechts: http://i103.photobucket.com/albums/m...mprntscrn1.png |
Citaat:
Daar heb ik ook last van... |
Zo te zien is dat ook opgelost (y)
edit: Hmm, (nog) niet blijkbaar. edit2: Dat met die naar rechts geschoven tekst is denk ik een Opera probleem. In firefox doet ie het wel gewoon goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
bij mij klopt ie wel...
[edit] das raar. ik heb bij opties m op GMT+1 staan dacht ik, maar onder in beeld staat "Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51." ach... dan klopt de tijd wel :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet echt een foutje, maar het viel me op dat je overal bij je avatarmenu kan (via "Directe links") behalve via het menu gebruikersinstellingen. Dat vind ik een beetje onlogisch. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook nog een foutje: de avatar wordt niet meer weergegeven op de fotoboekpagina.
|
Het resizen van avatars gaat hier gruwelijk de mist in.
|
Dat klopt. Het oude forum verkleinde de avatars niet en daarom zitten we nu even met (soms) enorme avatars.
|
|
Citaat:
|
Als je écht enorme avatars tegen komt, zoals op je screenshot, dan moet je dat maar even melden, dna kan ik die aanpassen.
|
Begrijp ik het goed dat de nieuwe software nieuwe ava's wel automatisch resizet?
En gebeurt dat dan nu wel bicubisch? :bloos: (y) |
Kunnen jullie de avantar van lienepien wat kleiner maken?
Is zowat schermvullend |
Citaat:
|
Citaat:
|
En kan ik de quickreply nu niet meer uitzetten? Er wordt door de header en de footer zo enorm veel verticale ruimte ingenomen, vrij irritant.
|
Je kunt hem inklappen met het icoontje rechtsboven...
|
Citaat:
Ik wil graag de smilies weer links van het tekstvlak, is dat mogelijk?:bloos: |
Citaat:
|
Avatar van Gwenniej is ook megagroot :bloos:
|
Die van naam ingebruik is ook niet al te klein :)
|
Ik heb hun avatars manieren bijgebracht (y)
|
:cool: (y)
|
Avatars van balance, tripp en kazet nagora zijn ook te groot :)
|
Citaat:
|
Niet-gelezen topics zijn niet meer dikgedrukt, waardoor er geen onderscheid meer is te maken tussen wel en niet gelezen topics. Erg lastig.
Deed het paskweg een uur terug nog, dus is ergens wat foutgegaan ;) |
Gelukkig hebben we de rooie/oranje mapjes nog :cool: (Y)
|
Citaat:
Mapjes verkleurden idd nog wel ja, mar dat blijft lastig ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
avatar van princesse suze laat nauwelijks ruimte over voor de inhoud van haar post
|
Is het mogelijk om (een gedeelte van) de header (dat grote witte vlak met "Welkom, eddie! Je laatste bezoek" etc, en de Gebruikersinstellingen, FAQ etc, en de 'Beantwoorden'-knop) te verkleinen? Ik vind het erg veel ruimte innemen. Desnoods (het liefst) in te stellen per gebruiker, zoals ook de forumregels (onderaan de pagina) kunnen worden ingeklapt.
|
Ik weet niet of het al gemeld was: maar het fotoboek beweerd dat ik 1997 jaar oud ben ipv 19. :p
|
avatars zijn nu van het een op het andere moment te groot
EDIT: nu niet meer |
Het aantal views van de topics lijkt niet te kloppen. Als ik een topic bezoek gaat de teller niet omhoog. Ook heeft 95% van de topics 1 view meer dan replies, wat betekent dat niemand anders die topics gelezen heeft zonder te reageren, zelfs bij 300+ replies.
|
Waar kan ik mijn ava veranderen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |