![]() |
Sex
Ik heb een probleem dus..
Als mijn vriend en ik sex hebben dan kom ik te snel klaar... Het ophouden helpt niet want ik kom echt te snel.. Hebben jullie tips |
Woa, een vrouw die te snel klaarkomt? Dat hoor je niet vaak...
Is het echt een probleem dan? Kunnen jullie daarna niet doorgaan tot hij ook klaarkomt, of wordt het bij jou te gevoelig? |
ik sluit me aan bij whuzz
zie dit als een voordeel, niet als een nadeel :) |
ALs ik nog opgewonden ben dan kan ik nog wel doorgaan..
als ik niet opgewonden ben iet.. dan ben ik niet meer nat ;) en dan gaat het pijn doen.. |
Wowww, ikke heb dat nou nooit :o
|
Ik ben denk ik gewoon.. te geil dan :p
|
Zelfde tips als bij de mannen, wisselen van standje, tempo rustig opbouwen.
|
rustig opbouwen.. hmm...
het schijnt dat ik een wilde ben! dus dat rustog opbouwen dat duurd mij iets te lang :o |
Citaat:
|
Citaat:
:o sorry hoor... ik kan er ook niks aan doen.. Maar mijn vriend die zit me altijd op te *&^%^&* |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zal ik dat wel ff proberen.. En anders.. dan P**p ik hem wel totdat ik er weer klaar voor ben :P |
Citaat:
misschien dat je vriend als jij bijna komt... even op moet houden met stoten? <vaag woord :)? |
Citaat:
Ghegheghe.. maar dan is het toch niet meer lekker ;) Hoe harder hoe beter .. toch?? :P |
WAAAAAAH!!!
JIJ komt te snel??? dat wil ik ook!!! ik kom echt heeeeeeeeel weinig!! maar goed... ff ontopic: doe voordat hij bij je naar binnen gaat wat spuug op z'n pik, dan glijdt ie ook nadat jij bent gekomen gewoon door :D |
Citaat:
|
Citaat:
zahzha... fu |
het beste lijkt me even te stoppen, even andere dingen doen bij hem, leg je aandacht bij hem en breng ook zover, dat je samen klaar komt
|
Citaat:
Dat lijkt me wel wat... Of weer een beetje bij het voorspel beginnen.. alleen dan een soort van naspel |
Citaat:
|
Ben jij onmiddellijk terug droog als je klaargekomen bent? :confused:
|
Het lijkt me nogal wonderlijk allemaal, maar goed. Misschien helpt het om na 1x klaargekomen te zijn je weer op te laten geilen en dan opnieuw te beginnen. Dan houd je het misschien langer uit (voor jongens werkt dat iig meestal wel).
Offtopic: ZHAzha Gave Avatar! En btw, een iets duidelijkere topic-naam zou niet gek zijn.... |
Idd, zie het niej als een nadeel.. wees er blij meej!.
Je kunt je vriend van te voren altijd verwennen zodat jullie tegelijk klaar kunnen komen. |
Citaat:
maargoed, je kunt daarna je toch met hem bezighouden enzo, en dan na een tijdje kan jij weer... :D Jammer dat je het zo on-serieus brengt :S |
Ja ik geloof er ook weinig van. Tis onzin dat je meteen weer droog bent, want juist als je bent gekomen maakt de vrouw vocht aan. Het is ook onzin dat de seks meteen over moet zijn als jij bent gekomen. Zelf kan ik meervoudig komen van neuken zelf en dan is het echt niet zo dat ik meteen niet meer geil ben ofzo als ik ben gekomen :confused:
Denk niet dat het meteen afgelopen is als je bent gekomen, probeer anders om een meervoudig orgasme te krijgen, das ook lekker :D Maargoed, ik blijf erbij dat ik hier geen zak van geloof.. |
Citaat:
|
tsjah ik geloof er eigenlijk ook niks van. Zeker nu ik weet wie je vriend is....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je nat bent tijdens het neuken is het vocht niet meteen verdwenen als je klaar bent gekomen :confused: En het is bij mannen vaak wel zo dat een orgasme het eind betekent van een vrijpartij. Maar het lijkt me toch vaag als zij bijvoorbeeld wordt klaargebeft voor het neuken, dat ze dan opeens geen zin meer heeft..? :confused: Ik geloof dr gewoon geen zak van, echt niet... En dan gaat ze ook nog tegen lopen spreken als iemand het advies geeft om te gaan proberen om minder snel te komen, en als iemand het advies geeft om hem te laten stoppen met stoten als ze bijna komt. Dit geeft aan dat ze geen serieuze adviezen wil hebben ofzow, en dat geeft voor mij aan dat ze gewoon zit te fucken.. Ik blijf derbij en ja ik ben koppig :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou kweenie wak hiervan moet gelove maar ooit van het woord GLIJ-middel gehoord??!!
Dat is beter (hygiene) dan spuug lijkt mij.. :D |
spuug is minder moeite :D
|
Citaat:
|
Citaat:
thanxxx vind hem ook zwaar kewl :) |
Citaat:
soms gebeurt het gewoon echt te snel hoor.. en waarom zegt iedereen dat.. dat ik daar geluk mee heb... Elke keer lijkt wel een vluggertje dat is echt niks aan hoor :S |
Citaat:
Meervoudige orgasmes? |
nee lekker man zo lekkere dikke grote groene klont op zijn pik en dan neuken.....
RANZIG!!!!!!!!!!!!!!!!vooral als je verkouden bent begraaf je zijn lul gelijk........lol :D :D :eek: :p :p nee ik zou dan glijmiddel gebruiken ofzo... lijkt me iets hiegiëniescher! greetz chuck |
Citaat:
ff een Vraagje tussendoor. Heeft je vriend er moeite mee ? als jij te vroeg klaarkomt ? en nog iets. Sex is om van te genieten klaarkomen hoeft echt niet! Ik heb over de jaren geleerd me climax uit te stellen en te bewaren. Sex is nog steeds lekker en geweldig we kunnen zo 4 uurtjes door genieten zoner een van beide klaar te komen. Klinkt stom maar tis lekker en werkt goed :) Er is echter wel 1 probleem , als je na een tijdje niet klaarkomen wel weer klaar wilt komen is je hoogte punt zo intens dat er teveel energie vrijkomt en jij ehm... tja... best wel slap en moe bent eb vergeet uitgeput niet :P MIjn vriendin kon trouwens heel vaak klaarkomen alleen na de 5e keer spuitend ( clitoraal ) schijnt het zeer te doen. Dit is vrij normaal want zo een lieve clitje kan ook gevoelig worden :) Heb je welles geprobeerd eerst ff te mastruberen voor het sex? Dus als je weet dat hij langskomt en jullie gaan sex hebben gewoon die middag/ochtend ervoor ff zelf doen. Werkt bij jongens :) |
gelukkig komt mijn vriendin niet zo snel klaar ;) :D :D :cool:
|
Citaat:
nog lekekrder , omhoog kicken met nutteloze reply :S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |