Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Sex (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=162062)

CurLyGuRLy 18-07-2002 18:31

Sex

Ik heb een probleem dus..
Als mijn vriend en ik sex hebben dan kom ik te snel klaar...
Het ophouden helpt niet want ik kom echt te snel..
Hebben jullie tips

Whuzz 18-07-2002 18:32

Woa, een vrouw die te snel klaarkomt? Dat hoor je niet vaak...
Is het echt een probleem dan? Kunnen jullie daarna niet doorgaan tot hij ook klaarkomt, of wordt het bij jou te gevoelig?

BlackMystery 18-07-2002 18:33

ik sluit me aan bij whuzz
zie dit als een voordeel, niet als een nadeel :)

CurLyGuRLy 18-07-2002 18:40

ALs ik nog opgewonden ben dan kan ik nog wel doorgaan..
als ik niet opgewonden ben iet.. dan ben ik niet meer nat ;) en dan gaat het pijn doen..

Janicha 18-07-2002 18:42

Wowww, ikke heb dat nou nooit :o

CurLyGuRLy 18-07-2002 18:44

Ik ben denk ik gewoon.. te geil dan :p

jnieuwelaar 18-07-2002 18:47

Zelfde tips als bij de mannen, wisselen van standje, tempo rustig opbouwen.

CurLyGuRLy 18-07-2002 18:49

rustig opbouwen.. hmm...
het schijnt dat ik een wilde ben! dus dat rustog opbouwen dat duurd mij iets te lang :o

SuperS 18-07-2002 18:49

Citaat:

CurLyGuRLy schreef:
Ik ben denk ik gewoon.. te geil dan :p
heetzak

CurLyGuRLy 18-07-2002 18:51

Citaat:

SuperS schreef:

heetzak

:o sorry hoor...
ik kan er ook niks aan doen..
Maar mijn vriend die zit me altijd op te *&^%^&*

jnieuwelaar 18-07-2002 18:51

Citaat:

CurLyGuRLy schreef:
rustig opbouwen.. hmm...
het schijnt dat ik een wilde ben! dus dat rustog opbouwen dat duurd mij iets te lang :o

Dan moet je dat leren, anders blijf je dit probleem houden.

CurLyGuRLy 18-07-2002 18:53

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

Dan moet je dat leren, anders blijf je dit probleem houden.

Dan zal ik dat wel ff proberen..
En anders.. dan P**p ik hem wel totdat ik er weer klaar voor ben :P

ZHAzha 18-07-2002 19:02

Citaat:

CurLyGuRLy schreef:
Hebben jullie tips

!!!! zooo!
misschien dat je vriend als jij bijna komt... even op moet houden met stoten? <vaag woord :)?

CurLyGuRLy 18-07-2002 19:34

Citaat:

ZHAzha schreef:

!!!! zooo!
misschien dat je vriend als jij bijna komt... even op moet houden met stoten? <vaag woord :)?

Ghegheghe.. maar dan is het toch niet meer lekker ;) Hoe harder hoe beter .. toch?? :P

*mystery* 18-07-2002 19:35

WAAAAAAH!!!
JIJ komt te snel??? dat wil ik ook!!! ik kom echt heeeeeeeeel weinig!!
maar goed... ff ontopic: doe voordat hij bij je naar binnen gaat wat spuug op z'n pik, dan glijdt ie ook nadat jij bent gekomen gewoon door :D

ZHAzha 18-07-2002 19:37

Citaat:

CurLyGuRLy schreef:

Ghegheghe.. maar dan is het toch niet meer lekker ;) Hoe harder hoe beter .. toch?? :P

Rot toch weg

CurLyGuRLy 18-07-2002 19:39

Citaat:

*mystery* schreef:
WAAAAAAH!!!
JIJ komt te snel??? dat wil ik ook!!! ik kom echt heeeeeeeeel weinig!!
maar goed... ff ontopic: doe voordat hij bij je naar binnen gaat wat spuug op z'n pik, dan glijdt ie ook nadat jij bent gekomen gewoon door :D

jij kan faken :|:|.. Jaah ff elke keer spugen!! :D:D:D:D

zahzha... fu

youriw 18-07-2002 19:41

het beste lijkt me even te stoppen, even andere dingen doen bij hem, leg je aandacht bij hem en breng ook zover, dat je samen klaar komt

CurLyGuRLy 18-07-2002 19:48

Citaat:

youriw schreef:
het beste lijkt me even te stoppen, even andere dingen doen bij hem, leg je aandacht bij hem en breng ook zover, dat je samen klaar komt

Dat lijkt me wel wat...
Of weer een beetje bij het voorspel beginnen.. alleen dan een soort van naspel

youriw 18-07-2002 19:52

Citaat:

CurLyGuRLy schreef:
Dat lijkt me wel wat...
Of weer een beetje bij het voorspel beginnen.. alleen dan een soort van naspel

ja, dat kan ook, klaarkomen ... rusten en weer opnieuw beginnen, wordt je wwaarschijnlijk ook weer vochtig genoeg

[^#ComeClose#'} 19-07-2002 15:01

Ben jij onmiddellijk terug droog als je klaargekomen bent? :confused:

C r Y p S 19-07-2002 15:29

Het lijkt me nogal wonderlijk allemaal, maar goed. Misschien helpt het om na 1x klaargekomen te zijn je weer op te laten geilen en dan opnieuw te beginnen. Dan houd je het misschien langer uit (voor jongens werkt dat iig meestal wel).

Offtopic:
ZHAzha
Gave Avatar!

En btw, een iets duidelijkere topic-naam zou niet gek zijn....

LM 19-07-2002 15:31

Idd, zie het niej als een nadeel.. wees er blij meej!.
Je kunt je vriend van te voren altijd verwennen zodat jullie tegelijk klaar kunnen komen.

Alicia Silverstone 19-07-2002 15:37

Citaat:

[^#ComeClose#'} schreef:
Ben jij onmiddellijk terug droog als je klaargekomen bent? :confused:
dat vonnik ook nogal vaag :S

maargoed, je kunt daarna je toch met hem bezighouden enzo, en dan na een tijdje kan jij weer... :D

Jammer dat je het zo on-serieus brengt :S

~Dark Voice~ 19-07-2002 17:21

Ja ik geloof er ook weinig van. Tis onzin dat je meteen weer droog bent, want juist als je bent gekomen maakt de vrouw vocht aan. Het is ook onzin dat de seks meteen over moet zijn als jij bent gekomen. Zelf kan ik meervoudig komen van neuken zelf en dan is het echt niet zo dat ik meteen niet meer geil ben ofzo als ik ben gekomen :confused:

Denk niet dat het meteen afgelopen is als je bent gekomen, probeer anders om een meervoudig orgasme te krijgen, das ook lekker :D

Maargoed, ik blijf erbij dat ik hier geen zak van geloof..

youriw 19-07-2002 17:33

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Zelf kan ik meervoudig komen van neuken zelf en dan is het echt niet zo dat ik meteen niet meer geil ben ofzo als ik ben gekomen :confused:
ik ben het met je eens, maar vergeet niet dat het iets heel persoonlijks is, niet iedereen is hetzelfde

jnieuwelaar 19-07-2002 17:47

tsjah ik geloof er eigenlijk ook niks van. Zeker nu ik weet wie je vriend is....

youriw 19-07-2002 17:50

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
tsjah ik geloof er eigenlijk ook niks van. Zeker nu ik weet wie je vriend is....
:confused: jij? ik niet snap niet ...

jnieuwelaar 19-07-2002 17:52

Citaat:

youriw schreef:

:confused: jij? ik niet snap niet ...

persoonlijk iets met die vriend, die zal het hier zo wel even komen uitleggen onder zijn eigen nick als die niet gebanned is...

~Dark Voice~ 19-07-2002 17:53

Citaat:

youriw schreef:

ik ben het met je eens, maar vergeet niet dat het iets heel persoonlijks is, niet iedereen is hetzelfde

Naja het is echt niet persoonlijk hoor dat ik nat blijf als ik klaargekomen ben.

Als je nat bent tijdens het neuken is het vocht niet meteen verdwenen als je klaar bent gekomen :confused:

En het is bij mannen vaak wel zo dat een orgasme het eind betekent van een vrijpartij.
Maar het lijkt me toch vaag als zij bijvoorbeeld wordt klaargebeft voor het neuken, dat ze dan opeens geen zin meer heeft..? :confused:

Ik geloof dr gewoon geen zak van, echt niet...

En dan gaat ze ook nog tegen lopen spreken als iemand het advies geeft om te gaan proberen om minder snel te komen, en als iemand het advies geeft om hem te laten stoppen met stoten als ze bijna komt. Dit geeft aan dat ze geen serieuze adviezen wil hebben ofzow, en dat geeft voor mij aan dat ze gewoon zit te fucken..

Ik blijf derbij en ja ik ben koppig :p

youriw 19-07-2002 18:05

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:
Naja het is echt niet persoonlijk hoor dat ik nat blijf als ik klaargekomen ben.

Als je nat bent tijdens het neuken is het vocht niet meteen verdwenen als je klaar bent gekomen :confused:

En het is bij mannen vaak wel zo dat een orgasme het eind betekent van een vrijpartij.
Maar het lijkt me toch vaag als zij bijvoorbeeld wordt klaargebeft voor het neuken, dat ze dan opeens geen zin meer heeft..? :confused:

ik snap het wel ... je kutje werkt niet als een spons dat ie na het klaarkomen alles wegzuigt. en ik vertrouw het ook niet, maar er zijn sommige dingen wel heel persoonlijk, elk lichaam reageert anders, maar zij praat een beetje veel poep, daar heb je gelijk in. heb haar ook al even niet 'gezien' ...

Obli 19-07-2002 18:40

Citaat:

CurLyGuRLy schreef:
Hebben jullie tips

wees blij dat je snel klaarkomt, veel vrouwen zouden er een moord voor plegen, laat staan DAT ze klaarkomen.

Hellup 19-07-2002 20:40

nou kweenie wak hiervan moet gelove maar ooit van het woord GLIJ-middel gehoord??!!
Dat is beter (hygiene) dan spuug lijkt mij.. :D

Obli 19-07-2002 20:56

spuug is minder moeite :D

Whuzz 19-07-2002 21:46

Citaat:

Hellup schreef:
nou kweenie wak hiervan moet gelove maar ooit van het woord GLIJ-middel gehoord??!!
Dat is beter (hygiene) dan spuug lijkt mij.. :D

Wat is er onhygiënisch aan spuug? Als je gebeft wordt krijg je oop speeksel op je vagina hoor, daar heb je toch ook geen last van?

ZHAzha 20-07-2002 11:37

Citaat:

[offtopic]
ZHAzha
Gave Avatar!

thanxxx vind hem ook zwaar kewl :)

CurLyGuRLy 20-07-2002 13:03

Citaat:

Obli schreef:

wees blij dat je snel klaarkomt, veel vrouwen zouden er een moord voor plegen, laat staan DAT ze klaarkomen.

soms gebeurt het gewoon echt te snel hoor.. en waarom zegt iedereen dat.. dat ik daar geluk mee heb...
Elke keer lijkt wel een vluggertje dat is echt niks aan hoor :S

Obli 20-07-2002 13:23

Citaat:

CurLyGuRLy schreef:

soms gebeurt het gewoon echt te snel hoor.. en waarom zegt iedereen dat.. dat ik daar geluk mee heb...
Elke keer lijkt wel een vluggertje dat is echt niks aan hoor :S

Lang voorspel?
Meervoudige orgasmes?

ChuCky16_:-) 25-07-2002 06:01

nee lekker man zo lekkere dikke grote groene klont op zijn pik en dan neuken.....

RANZIG!!!!!!!!!!!!!!!!vooral als je verkouden bent begraaf je zijn lul gelijk........lol :D :D :eek: :p :p

nee ik zou dan glijmiddel gebruiken ofzo...

lijkt me iets hiegiëniescher!

greetz chuck

verbal-violence 25-07-2002 06:31

Citaat:

ChuCky16_:-) schreef:
nee lekker man zo lekkere dikke grote groene klont op zijn pik en dan neuken.....

RANZIG!!!!!!!!!!!!!!!!vooral als je verkouden bent begraaf je zijn lul gelijk........lol :D :D :eek: :p :p

nee ik zou dan glijmiddel gebruiken ofzo...

lijkt me iets hiegiëniescher!

greetz chuck

OMG! wat is dit voor Puberaal opmerking :X

ff een Vraagje tussendoor.
Heeft je vriend er moeite mee ? als jij te vroeg klaarkomt ? en nog iets. Sex is om van te genieten klaarkomen hoeft echt niet!

Ik heb over de jaren geleerd me climax uit te stellen en te bewaren. Sex is nog steeds lekker en geweldig we kunnen zo 4 uurtjes door genieten zoner een van beide klaar te komen. Klinkt stom maar tis lekker en werkt goed :) Er is echter wel 1 probleem , als je na een tijdje niet klaarkomen wel weer klaar wilt komen is je hoogte punt zo intens dat er teveel energie vrijkomt en jij ehm... tja... best wel slap en moe bent eb vergeet uitgeput niet :P

MIjn vriendin kon trouwens heel vaak klaarkomen alleen na de 5e keer spuitend ( clitoraal ) schijnt het zeer te doen. Dit is vrij normaal want zo een lieve clitje kan ook gevoelig worden :)

Heb je welles geprobeerd eerst ff te mastruberen voor het sex? Dus als je weet dat hij langskomt en jullie gaan sex hebben gewoon die middag/ochtend ervoor ff zelf doen. Werkt bij jongens :)

The Untouchable 25-08-2002 02:14

gelukkig komt mijn vriendin niet zo snel klaar ;) :D :D :cool:

verbal-violence 25-08-2002 12:28

Citaat:

The Untouchable schreef:
gelukkig komt mijn vriendin niet zo snel klaar ;) :D :D :cool:
topic omhoog kicken na een maand ,lekker

nog lekekrder , omhoog kicken met nutteloze reply :S

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.