Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuwe forumsoftware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=120)
-   -   CSS Styles (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1620703)

Bhudda 29-08-2007 15:56

CSS Styles

Is er misschien ook een mogelijkheid dat je css styles voor het forum mag maken? Deze je weer kunt selecteren in opties?:bloos:

Sovreze 29-08-2007 16:17

Nee!

ILUsion 29-08-2007 22:22

Ik zie er anders ook wel het nut van in: mits wat kleine aanpassingen aan de software kan iedereen dan zelf beslissen of bepaalde elementen al dan niet interessant zijn. Ik denk bijvoorbeeld maar aan de mensen die wel of niet voor de knoppen 'vorige/volgende topic' zijn, of mensen die liever het logo vanboven niet hebben enzovoorts. Als alles mooi met div'jes, id's en classes ingedeeld wordt, is dat best krachtig. (En ik denk dan ook aan mezelf: een signature vliegt dan direct in een andere kleur).

Chimera 30-08-2007 12:50

Oh, please! Dat zou helemaal geweldig zijn! Ik ben helemaal niet gehecht aan die gele kleur bijvoorbeeld, ik zou flink los gaan kwa aanpassingen!

Bhudda 30-08-2007 16:36

Citaat:

ILUsion schreef: (Bericht 25847530)
Ik zie er anders ook wel het nut van in: mits wat kleine aanpassingen aan de software kan iedereen dan zelf beslissen of bepaalde elementen al dan niet interessant zijn. Ik denk bijvoorbeeld maar aan de mensen die wel of niet voor de knoppen 'vorige/volgende topic' zijn, of mensen die liever het logo vanboven niet hebben enzovoorts. Als alles mooi met div'jes, id's en classes ingedeeld wordt, is dat best krachtig. (En ik denk dan ook aan mezelf: een signature vliegt dan direct in een andere kleur).

Idd, zo kan iedereen het forum een beetje instellen naar haar of zijn wens.
En misschien een leuk wedstrijdje ervan maken oid.:cool:

Kingofthemall 30-08-2007 17:24

Goed idee! Ik wil de oude kleur terug! :p

spawn again 30-08-2007 22:58

Gebruik de addon 'stylish' voor firefox en je kunt zelf elke site stylen.

ILUsion 30-08-2007 23:14

Citaat:

spawn again schreef: (Bericht 25856139)
Gebruik de addon 'stylish' voor firefox en je kunt zelf elke site stylen.

Daar heb je gelijk in, maar als de HTML die het forum uitpoept een beetje bijgeschaafd wordt (bij heel wat div'jes een id bijzetten is meer dan genoeg), dan kan je er heel wat meer mee gaan aanvangen: stukken weglaten enzo is dan geen probleem, terwijl dat nu zo goed als onmogelijk is (behalve in combinatie met GreaseMonkey misschien maar dat is weer veel werk, vind ik).

spawn again 31-08-2007 01:22

Citaat:

ILUsion schreef: (Bericht 25856335)
Daar heb je gelijk in, maar als de HTML die het forum uitpoept een beetje bijgeschaafd wordt (bij heel wat div'jes een id bijzetten is meer dan genoeg), dan kan je er heel wat meer mee gaan aanvangen: stukken weglaten enzo is dan geen probleem, terwijl dat nu zo goed als onmogelijk is (behalve in combinatie met GreaseMonkey misschien maar dat is weer veel werk, vind ik).

Klopt.

Je kunt wel op # (zoveelste tag dit en dat) dingen weglaten. Het werkt, maar niet optimaal.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.