![]() |
Refreshen
Als je in een topic zit, en je refresht de pagina, dan kom je bij je eigen laatst geposte bericht aan. Dat is allemaal leuk en aardig, maar wel verdomd irritant als je met een topic mee wilt blijven lezen nadat je een keer gepost hebt.
Is er een manier dat je bij refresh gewoon bij het laatst geplaatste bericht komt? |
Als je gepost hebt zal die wel linken naar jouw post. Als je dan refresht kom je dus weer bij je eigen post, ofzo?
|
Ja, maar dat blijft dus het geval nadat iemand anders post. Als je nog niks hebt gepost kom je gewoon bij de eerste post van de pagina, dat vind ik zelfs nog irritanter.
|
Ik bedoel, hij linkt naar een postid ofzo en als je refresht gaat 'ie dus opnieuw naar de post met dat id. Ofzoiets. ;x
|
Zoiets inderdaad.
|
de vorige software refreshte inderdaad nadat je gepost had op het laatste bericht (eerst ben je dat zelf, maar als er andere mensen na je gepost hebben ging je dus automatisch mee). Nu refresht hij je postid, en ga je dus niet automatisch mee.
|
up, is dit mogelijk?
|
plak je pagedown vast met ducktape.
|
Citaat:
Refreshen werkt anders in deze versie van vBulletin. Ik kan het wel aanpassen maar niet zonder de nodige moeite. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |