![]() |
Back again
ik dacht ik zal ook weer eens met een post komen want het is toch alweer een tijdje terug...
Nu moet er niet gedacht worden dat ik in de tussentijd aan dit gedicht gewerkt heb, want dan was er hopelijk wel wat beters uit mijn vingers gekomen ik ben er niet echt tevreden over, het is ook maar een snel verzinsel maar toch Enige feedback over hoe het beter kan is gewenst, en een titel is ook geen overbodige luxe... Alvast bedankt!:D Die onverrichte tegenslag die op de feiten drukte deed wederom pijn. Terwijl je toch onveranderd bleef, je neus schijnheilig bloedend, in die overlopende emmer van woede. Geschiedenis die je nooit schreef domweg omdat je er niet wilde zijn. Het leek alsof alles weer mislukte totdat je het schijnlicht weer eens zag. |
Dan ben ik eigenlijk wel benieuw naar je eigen feedback, voor ik dingen zeg die je donders goed weet:P.
Hoe dan ook heb ik even andere gedichten van je teruggezocht en dit ziet er wat mij betreft beter uit. Ik heb wel de indruk dat je graag bepaalde mooie woorden gebruikt om van een stukje tekst een gedicht te maken:). Daardoor komt het me wat cliché voor: pijn, tegenslag, bloedend, woede, mislukte. Probeer origineel taalgebruik! Je gebruikt in dit gedicht veel ij-klanken maar je legt er net te weinig nadruk op om het gedicht 'muzikaal' te maken en in het middenstuk laat je het zelfs helemaal weg. Zonde! |
Dat was ook precies hetgeen wat ik zelf vond mankeren, te veel clichewoorden, maar ik was niet meer in staat om er iets orginelers van te maken, wat nog steeds hetzelfde zegt...
volgende keer beter denk ik |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |