![]() |
Jouw ultieme smaaksensatie
Wat vind jij nou het aller aller allerlekkerst om te eten of te drinken?
Het mag van alles zijn: van een snoepje, tot een bepaald gerecht of een of andere cocktail. Vind het zelf moeilijk om één ding te moeten kiezen, vind veel dingen lekker maar heb niet echt het idee dat er iets uitspringt.. :o |
uhh, pure chocolade :D
|
Het eerste wat in me op kwam was chocoladetaart. En dan zo'n lekkere zware plakkerige. Maar ik weet niet of ik dat ook zou vinden als ik het elke dag zou eten.
|
verse (groene) olijven en pesto.
Die vind ik aaaaltijd lekker. Zoete dingen niet. |
IJs.
En vast nog wel meer, maar dat is vaak afhankelijk van het moment, terwijl ik ijs eigenlijk altijd lust. :) |
eten; olijven
drinken; icetea |
café noir
witte chocola op dit moment :) |
Oh wat moeilijk :|
Ik denk dat ik toch maar voor zeebanket-chocola ga. |
Koekjes in het algemeen. :o En dan vooral koekjes met chocolade en cake-achtige koekjes.
|
Roomijs denk ik, B&J of heel erg lekker schepijs. En chocoladetaart, van die smeuiige, plakkerige met een koekjesbodem. En (cake/brownie/ander) beslag. :o
|
Ehm....
Als ik op vakantie ben in een warm land vind ik niks lekkerder dan als je van het strand afkomt een ''Caipirinha'' te drinken Nu AF EN TOE (t zou niet meer lekker zijn als je het tevaak at), kan ik niet snel iets lekkerders bedenken dan vers gebakken appeltaart met slagroom (y) |
Koffie!
Chocola! Koffie mét chocola! En verse dadels met hele goede feta. En heel vers pitjesbrood. |
de vers gebakken chocoladekoeken van de ah to go
|
Aardbeien, (y).
|
verse pizza mozarella_O_
|
sushi met soyasaus & wasabi uiteraard vind ik een ware sensatie en ook sommige curries oew
|
Rucola sla met superrijpe tomaten
Chocolade brownie met zelfgemaakt vanille ijs Geitenkaas, vooral als die warm is Pesto die mijn vriendje maakt |
Citaat:
|
Sushi ik aanbid sushi!!! en die superlekkere appeltaartjes van de ah!
|
Citaat:
|
k realiseer het me net pas :p
Maar het uber all time lekkerste smaaksensatie is een YOUR SWIRL (y) met zoveel mogelijk fruit/chocola/nootjes erin _O__O_ |
Iets hartigs. Ik weet het niet precies, van die hapjes die mijn tante wel eens klaarmaakt met kaas en vlees enzo ertussen. Ik ben niet zo van het zoet. :P
|
chocola en pistachenootjes :bloos:
|
zo'n grote chocolatechip cookie van ben's cookies (londen)
Ik ga al kwijlen bij de gedachte... :o |
roti met kip
engels ontbijt |
Ik weet het denk ik al: sunday ijs met caramelsaus en nootjes van Mc Donald's :cool:
Verder vind ik bijna alle pastagerechten heerlijk, vooral met (zwarte) olijven en parmezaanse kaas. |
Broodje tartaar speciaal
Engels ontbijt |
Eigenlijk best moeilijk :o
Ik denk dat het een broodje tomaat mozarella wordt, gesmolten/gegrilld in de oven. :bloos: Dat is echt zó lekker. Maar ik hou ook van zoet (chocola, koekjes, dropjes), soep ((chinese) tomatensoep) en andere dingen met mozarella (kipfilet). :bloos: |
Yoghurt!
Dat eet ik minstens 4x per dag en kan ik ook áltijd eten, zelfs al heb ik nergens trek in of zit ik al bomvol |
ja, chocola.
|
Een perfect gemaakte Ice Cappucino, rittersport witte chocola met hazelnoot, een vegetarisch saucijzenbroodje (seitan roll, te koop bij Shakie's), harde broodjes met kaas (eventueel mozzerella) en tomaat, de noten-muesli broodjes van de AH... chocoladeijs mét chocoladesaus... Omg, er is zoveel lekkers *voelt het water in de mond lopen*
|
Gerookte zalm op toastjes met VEEL citroen. Broodje carpaccio (carpaccio, gedroogde tomaten, peper, sla, citroen, olijfolie). Broodje kip-citroen (Kip, citroen, tomaat, sla).
Volgens mij lust ik gewoon heel graag citroen :p |
Oh d'r zijn zoveel dingen die ik lekker vind...maar omdat ik het niet elke dag te pakken krijg, en altijd in een feestelijke/gezellige/vrolijke setting:
Bacardi Mojito Munt....mmmmm :) |
Roquefort laten smelten op de tond is z-a-l-i-g !
|
vers brood
italiaanse boontjes (een recept van mijn moeder, met pesto en boontjes en ei en kaas uit de oven, ge-wel-dig) bittere chocola koffie (met van die versgebrande bonen) en een of ander turks recept van mijn tante, helemaal geweldig |
kaassoufle!
|
Monchoutaart en chocolade. (niet door elkaar ofzo aub)
Drinken: sinaasappelranja. |
als het winter is en echt koud weer > een broodje doner met veel sambal.. word je warm van :p
|
De meeste dingen vind ik lekker omdat ik ze heel weinig eet; als ik ze iedere dag zou eten, dan zou ik ze snel zat zijn :o
Versgebakken brood met roomboter vind ik goddelijk, maar chocolade dingen (ijs/taart/reep/bonbons) vind ik ook erg heerlijk. Fruitsalades die overlopen van smaak; mjam. En qua drinken; Baileys, zowel original als caramel. Goddelijk! En natuurlijk warme chocolademelk met slagroom (y) |
Coca cola vanilla
after eight (ijs) |
Witte chocola. Chocoladepepernoten. <333 M&Ms met pinda's. Geroosterd brood met pindakaas en hagelslag. Citroenijs. (L) B&J Cookie Dough. Vanillevla met slagroom!
|
Roggebrood met kaas.
|
Ik moet opeens denken aan een coffeeshop in Tilburg waar ik ooit ben geweest. Daar mag natuurlijk geen alcohol geschonken worden, dus ze hadden een aantal goddelijke fruitdranken bedacht met schaafijs en vers sap en van alles en nog wat erin. <3 Erg lekker.
Stroopwafelijs is ook erg lekker, heel veel fruit is lekker, koekjes, chocola, en dan vooral de chocoladetaart van Leonidas. <333 |
die ronde appeltaart die bij AH te koop is, echt fucking heilig!
|
Citaat:
|
ik bedacht later ook andere kanshebbers, namelijk:
tiramisu goede olijven chorizo pizza appels versgebakken appeltaart gevulde speculaas tosti pittig gekruide gegrillde kip |
Citaat:
|
oeh :bloos:
|
Appels?
|
eigenlijk het allerlekkerste... bedenk ik me net
is iets nieuws ontdekken wakker is :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |