Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   zelfverdediging? aanvallen zul je bedoelen :) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=162106)

tacidvs 18-07-2002 19:24

zelfverdediging? aanvallen zul je bedoelen :)

Meisjes doen massaal aan zelfverdediging vandaag de dag, nuttig of niet? Zeer nuttig, maar dan niet omdat je daarmee een paar verkrachters kunt uitschakelen, voordat je een beetje niveau hebt, ben je al gauw een paar jaar verder. Mijn theorie:

Meisjes doen aan zelfverdediging om jongens uit te dagen en er daarnaa mee te kunnen stoeien

meisje: "je kunt me toch niks doen, want ik zit op judo :)"
jongen: "oh nee? wacht maar! *springt meisje om de nek*"

Goed voor je relatie, goed excuus om contact te maken. Voor 'judo' kun je trouwens elke vechtsport invullen, denk ik, maakt niet uit.

Nu weten jullie allemaal waarom meisjes aan zelfverdediging doen, graag gedaan ;)

Lethalis 18-07-2002 19:26

Goh .. zo een dergelijke gewaarwording had ik al op de basisschool bij het tikkertje spelen.

De meisjes die jou het meest lastig vielen, vonden je leuk. Simpel.

eddie 18-07-2002 19:33

Citaat:

******** schreef:
Goh .. zo een dergelijke gewaarwording had ik al op de basisschool bij het tikkertje spelen.

De meisjes die jou het meest lastig vielen, vonden je leuk. Simpel.

En waarom viel niemand mij lastig dan? :o :D :p

Lethalis 18-07-2002 19:35

Citaat:

eddie schreef:
En waarom viel niemand mij lastig dan? :o :D :p
*troost* (f)

Dminor 18-07-2002 20:01

Of ze kunnen niet tennissen, badmintonnen, honkballen, softballen, hockeyen, golfen, korfballen, rugbyen, voetballen, skeeleren, jeu de boulen, handballen, wielrennen, gewichtheffen, schaken, dammen, paardrennen, basketballen, zwemmen, biljarten, kanoën, bowlen, vliegeren, tafeltennissen, schaatsen, volleyballen, parachutespringen, jagen, vissen, bergbeklimmen, bridgen, klaverjassen, darten, schermen, kleiduiven schieten, motorrijden of boksen.

martijn1985 18-07-2002 20:03

Citaat:

tacidvs schreef:
Meisjes doen massaal aan zelfverdediging vandaag de dag, nuttig of niet? Zeer nuttig, maar dan niet omdat je daarmee een paar verkrachters kunt uitschakelen, voordat je een beetje niveau hebt, ben je al gauw een paar jaar verder. Mijn theorie:

Meisjes doen aan zelfverdediging om jongens uit te dagen en er daarnaa mee te kunnen stoeien

meisje: "je kunt me toch niks doen, want ik zit op judo :)"
jongen: "oh nee? wacht maar! *springt meisje om de nek*"

Goed voor je relatie, goed excuus om contact te maken. Voor 'judo' kun je trouwens elke vechtsport invullen, denk ik, maakt niet uit.

Nu weten jullie allemaal waarom meisjes aan zelfverdediging doen, graag gedaan ;)

Het lijkt dr haast op of jij hoopt dat meiden dan doen. Vind je dat een lekkere fantasie? :D ;)

Lethalis 18-07-2002 20:05

Was het niet Jiujitsu btw? :p

Alicia Silverstone 18-07-2002 20:11

mjah.....maar eigenlijk vind ik het een beetje loos dit....

Ik bedoel.....wie gaat er nou in vredesnaam op een vechtsport om een jongen te kunnen versieren...:confused:
[edit:] okee, behalve de jongens op die vechtsport zelf dan :D

*kijkt het topic nog ff aan*

jnieuwelaar 18-07-2002 20:16

Nou volgens mij is het echt om het zelfvertrouwen op te schroeven. Dan is jongens versieren wel makkelijker.

Dusjcrib 19-07-2002 10:42

Euh.. ik denk niet echt dat dat nu de reden is.. Met maar ene paar simpele truukjes kun je als je iemand echt haat toch snel pijn doen, hier heb je juist niets aan als je nog niet ver bent, want dan ken je alleen de venijnige truukjes en die doe je niet bij een bekende..

Maar het heeft wel invloed in de zin dat een meisje dr meer zelfvertrouwen van krijgt in het algemeen, en dus ms ook naar jongens toe..

Maar geloof jij maar lekker wat je wil geloven hoor :D:P

Larissa_86 19-07-2002 13:04

Naar mijn idee doen ze het om de (dronken) jongens die het woord : nee..niet begrijpen van zich af te kunnen slaan... :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.