![]() |
'reden van verwijdering'
Als je een post wilt aanpassen kun je tegenwoordig de reden hiervoor aangeven, waarvoor hulde!
Maar als je je post wilt verwijderen kun je hiervoor ook de reden aangeven, maar die reden ziet toch niemand? :confused: Misschien gedraag ik me als een enorme sukkel, maar ik snap het nut niet zo.:n |
Forumbazen zien dat wel.
|
Aha, dus als iemand stout is geweest en snel z'n post verwijdert zet ie dat er misschien wel bij ;)
|
Kunnen forumbazen een verwijderde post gewoon zien? Of zien jullie dan alleen de reden van verwijdering?
|
Als ik het goed begrijp alleen de reden van verwijdering.
|
En als je niks invult, zien ze dan dat er ooit een post heeft gestaan, of issie dan ook vanished voor de fb's?
|
Ik weet t niet :'(
|
Forumbazen zien dat er een post verwijderd is, en kunnen hem lezen door op een knopje te drukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Big brother :p
Ach, ik vind het wel praktisch. Je hebt van die mensen die allemaal domme dingen roepen en dat dan snel weer verwijderen :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het komt wel eens voor dat mensen eerst heel erg flamen en daarna hun posts verwijderen zodat het net lijkt of ze helemaal niet flameden zodat ze de mensen die teruggeflamed (wat een leuk woord) hebben de schuld kunnen geven. Dat is dan niet meer te achterhalen door een forumbaas maar met die nieuwe functie wel; ik denk dat het daarvoor bedoeld is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eeeh...oeh oke, dan zal ik er voortaan maar bij zeteen waarom ik iets verwijderd heb, heb namelijk meerdere keren achter elkaar een bericht verwijderd omdat het me niet lukte om in foto in die post te zetten toen. Wat zien forumbazen daar dan van? is het dus verstandiger om er bij te zetten waarom je iets verwijdwerd? zodat froumbazen zich niet af hoeven te vragen waarom je 10 berichtjes achter elkaar verwijderd. zoiets?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|