![]() |
[TK] Filmposters
Via mijn werk ben ik aan een aantal posters gekomen van films die nog niet zo lang op dvd zijn. Omdat de zaak niet al te goed draait, hebben we besloten deze posters te verkopen.
Sommigen zijn echt prachtig en super mooi (bijv. posters van the number 23) en aan sommigen kan je wel goed zien dat het duidelijk promotiemateriaal is. De prijzen liggen tussen de 3 en de 6 euro, hangt van het formaat af (dit moet ik nog uitzoeken), laat even weten of je intresse hebt en ik laat je de staat, de prijs en het formaat van de poster weten. Meer posters = korting. Verzendkosten zijn in principe voor de koper, ophalen kan ook. POSTERS (verschillende afmetingen) Blood Diamond The number 23 Happy feet Hors de prix Le serpent Anche libero va bene Pan’s labyrinth Blades of glory Night at the museum La vie en rose The hitcher Curse of the golden flower Dragon tiger gate Miss potter Rocky balboa Epic movie Snakes on a plane John tucker must die Eragon Wolf creek We are marshall Snakes on a plane (andere poster) Flushed away Save the last dance2 Happy feet See no evil Beestenboel Apocalypto The pursuit of happiness Epic movie Superman returns Superman returns (andere poster) Land of the dead Charlotte’s web All the kings men Flight to fury The departed Perfect stranger Akeelah and the bee Gridiron gang Sublime Adrift Nachtrit 10th & wolf Lady in the water The ringer Stay Unrated Clerks2 MEGAPOSTERS (lengte 80, breedte 50) Saw3 Hannibal rising Shooter Norbit The number 23 Wild hogs The jacket doom |
Ik ben wel geinteresseerd in die van Pan's Labyrinth en Clerks II, maar kun je misschien een foto plaatsen ofzo?
|
Ik ben wel geinteresseerd in die van Saw3 en Hannibal Rising, maar kun je misschien een foto plaatsen ofzo?
|
kan je ook aan megaposters komen van deathproof?
|
Citaat:
@Jan de Vries: ik zal er na dit weekend (ben weekendje weg) foto's van maken. Van Clerks II en Pan's Labyrinth is het wel redelijk duidelijk dat het promotiemateriaal is, maar ze zijn wel in goede staat. |
Citaat:
|
Correctie, morgen krijgen degenen die erom vragen foto's. Pmen gaat sneller overigens.
|
Ik zou wel graag een foto willen zien van de poster van La Vie En Rose
|
Komt morgen ook in orde!
Dit plaatje staat er trouwens op: http://img.franceguide.com/ebm/2007/...8142158096.npf |
Ik ben wel geinteresseerd in die van blood diamond! Graag ook een foto :)
|
Hoi hoi,
Zou iedereen die geinteresseerd is in een poster (dus ook iedereen die hier gereageerd heeft) een mailtje willen sturen naar studio64@live.nl, met de gevraagde posters, dan kan ik iedereen morgen foto's mailen :) |
Hey, hoe groot zijn de meeste posters?? (is het allemaal poster formaat - net als die posters die ze in de expo verkopen??)
ik ben wel geinteresseerd in deze posters (Ligt er ook een beetje aan hoe die posters eruit zien > zou er graag fotos ofzo van zien) Megaposter saw 3 megaposter Hannibal rising en ook andere maar hangt ervanaf hoe groot ze zijn.... |
Ook jij moet me mailen en dan krijg je morgen foto's, zet er even bij van welke titels je de afmetingen wilt weten
|
Posters afmetingen verschillen erg, sommige zijn dus echt bijna een meter, andere zijn gewoon klein. Maar ik zal morgen ook wel van elke poster de afmetingen erbij zetten! (ben@work)
|
Ik heb even wat posters opgemeten,
en de megaposters zijn 100x70 meeste posters zijn 70x50 en kleinere posters zijn 60x40 Iedereen die hier ook post, mail me op studio64@live.nl, plaatjes mailen gaat een stuk makkelijker dan uploaden en ze naar iedereen pmen! |
Maar ja, tof als ik ben heb ik iedereen toch ff gepmd
En mods, hoe pas ik mijn bericht aan? Snap niks van het nieuwe forum.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog geen PM of mail gehad :o:'( |
Citaat:
|
Ik heb interesse in Pan's Labyrinth en Lady in the Water.
|
Citaat:
|
Ik zou je doen als je een planet terror poster voor me zou kunnen regelen
|
lukt het al met de deathproof poster?
|
Heb iedereen weer gepmd.
En nog geen nieuwe posters :) |
Hallo allemaal,
Ben er inmiddels achter dat verzendkosten 6,20 zijn en dan krijg je je posters in een koker, zodat ze netjes blijven! |
kheb t geld overgemaakt, waitin' for mah postahz :p :cool:
|
Me2!
(heb gepmt maar krijg niets terug..?) |
Hmm jammer, je bent één van mijn twee bestelde posters vergeten op te sturen...
|
ik heb ze wel gewoon ontvangen en hangen alweer een tijdje aan de muur (y)
|
K heb je pm gestuurd over die van blood diamonds...
|
Kun je me een foto van shooter sturen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |