![]() |
soort verslag?
Hallo allemaal,
nou scholen zijn begonnen voor mij en de meeste dan. maar kyk ik heb nog nooit een verslag gemaakt. en vandaag moest ik woorden/vragen opschrijven en die moest ik beantwoorden, het gaat over; wat kan je vertellen over het werk in de zorg en welzijn sector? etc. wie kan mij a.u.b helpen? sorry als ik onduidelijk ben:) Tolga, |
Moet jij vragen stellen of beantwoorden? Misschien kun je iets meer informatie geven waarover het precies gaat.
Verder hoort dit denk ik thuis op moderne talen. |
Even kijken of ik het goed begrijp:
Je moet een verslag schrijven over het werk in de zorg en welzijn sector, waarin je bepaalde woorden verwerkt en bepaalde vragen noemt en beantwoordt? En je probleem is dat je niet zeker weet hoe je dat moet doen? Misschien kun je wat voorbeelden geven, er ook bij vermelden voor welk vak het is en hoe lang het verslag moet zijn. Hoe preciezer en duidelijker je bent, hoe makkelijker het is voor anderen om je te helpen. :) |
Je hebt dus een aantal vragen aan de hand waarvan je een verslag moet schrijven? Begin gewoon met het beantwoorden van die vragen en zet vervolgens de antwoorden zo achter elkaar dat het een geheel vormt en dus ook zonder het lezen van de bijbehorende vragen begrepen kan worden. Dat is eigenlijk gewoon hoe je een verslag maakt; je stelt jezelf een paar vragen, geeft daar gestructureerd antwoord op en plakt alles aan elkaar op een goede manier. In dit geval zijn de vragen die je jezelf moet stellen al gegeven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |