![]() |
Eye of Sauron en Vlindertjuh
Okee, we hebben het nu aan paar weken aangekeken, maar dit gaat echt te ver. Het moet nu gewoon afgelopen zijn. Toen hij nog gewoon een politiek foute fantasygeek was, was alles nog te overzien, maar nu Eye of Sauron zijn chick op het forum heeft gebracht is de grens eenvoudigweg overschreden. Of de relatie moet per direct verbroken worden, of één van de twee moet het forum verlaten. Stem in de poll en discussieer in dit topic over deze kwestie.
|
:D
|
Ik wil allebei.
|
Relatie verbreken. I love drama!
|
Citaat:
|
Je krijgt ze echt niet uit elkaar. Bovendien krijg je dan nog meer gewhine, dus optie 2.
|
Citaat:
|
Doe maar optie één. Stoken jongens.
|
Nummer 1 graag. Forumsoap :o
|
Juice, je bent geniaal. :D
|
EoS bannen please!
|
Ik stem ook voor één bannen. Dan gaan ze toch op elkaars account, maar dan is het gezever over elkaar overzichtelijker. :o;)
|
dan krijg je allemaal posts als:
vlindertjuh zegt: "EoS hier: ik hou van vlindertjuh" :| |
Hahaha. :D
Ik zou degene bannen die hier 't kortste zit. :D In dit geval dus het meisje van EoS. :p |
Mijn god, dit is echt het briljantste topic OOIT.
Ik stem voor een volksgericht! Stenigen die twee levensonwaardige tortelduifjes! |
Volgens mij heeft 1 van de 2 bannen geen zin. En ze uit elkaar slepen zou ik al helemaal niet aanbeginnen.
|
Ik geloof dat ik t gemist heb... Dát ze een relatie hebben is me bekend, maar zijn ze zo irritant dan :confused:
|
Ja, ze zijn heel erg irritant.
|
Wat doen ze dan? Geef eens een indicatie van het klefheids/irritantheids gehalte van die twee?
|
Citaat:
Citaat:
|
Eigenlijk is EoS gewoon irritant.
En die nick van Vlindertjuh kan ook niet. |
Citaat:
|
|
Ach, jeugdige onbezonnenheid. Dat laat ie nu vast wel uit zn hoofd.
|
Citaat:
|
Ik ga voor het bannen. En dan nog het liefst vlindertjuh, want EoS was daarvoor altijd best cool.
|
Citaat:
|
Waarom kun je hier niet zien wie op wat gestemd heeft en op onzin wel? :o
|
Dat kan de topicstarter kiezen bij het maken van de poll.
|
Juice, sukkel. :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja hallo, dan moeten ze maar duidelijker maken hoe dat zit met al die opties.
|
Geheime optie 3: Zinloos topic, slotje! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |