![]() |
kan iemand die wel eens aan SM of bondage doet beetje vertellen hoe zo'n spelletje gaat en wat voor dingen jullie dan doen?
|
SM suckt :p
|
Citaat:
|
SM of bondage spelletje dan maar?
|
Gewoon, beetje vastbinden, met handboeien of een sjaal, blinddoeken, en dan kun je elkaar evt. slaan, met je handen of een zweepje.
Verder kun je kaarsvet en attributen gebruiken als je dat zou willen, en je kunt elkaar ook een beetje uitschelden, als in een rollenspel, slaaf en meester(es). Is wel spannend hoor allemaal! |
nah bij mij zou het ophouden bij wat vastbinden. Verder ben ik totaal niet kinky aangelegd op de manier van SM-gedoe.
|
Wat er allemaal kan ontdek ik wel zou ik eraan beginnen maar ik weet ook dat het niet zonder vriendin kan. - dus ik hoef voorlopig nog niet te gaan denken over vastbinden en/of vastgebonden worden.
Ik wou gewoon een beetje een soort van verslagje ofzo horen van mensen die het doen en dan vooral nadruk op hoe gereageert wordt, hoe je je dan en dan voelt e.d. |
ten eerste moet je elkaar goed kunnen vertrouwen en duidelijke afspraken maken, hoever ga je (en vooral hoever ga je niet) en een soort 'stopwoord', dat hett echt te ver gaat bij één van de twee als dat woord gebruikt wordt
maar sm doe je niet zomaar, daar moet je wel eerst een goede relatie voor hebben wil je dat in je relatie doen ... |
Citaat:
Dan is het gewoon geil als je weet dat je helemaal aan de ander onderworpen bent.... :D :o |
Citaat:
|
je moet er geil bij blijven kijken, dat lijkt me de kunst.
|
Ik heb het nog nooit echt gedaan. Maar wil het zeker wel eens doen, ik weet alleen niet hoever ik dan zou gaan. Ik denk wel ver, want ik vind dat ik *bijna* alles wel eens moet proberen, of het dan ook bevalt dat is weer een ander zaak.
Zoals wat Vampiria vertelde.... jah dat zie ik wel zittuh :) Maar verder dan dat kun je volgens mij ook niet gaan he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf iemand vastbinden is alleen leuk, om te zien hoe opgewonden de ander dan wordt.....maar verder vinnik het niet echt boeiend. k ben niet zo dominant :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zelf weet niet wat ik hier van moet denken. Opzich valt het toch wel mee. Of je iemand nou vastbind aan bed, of aan een stoel,tafel of vast maakte met stangen en kettingen. Eerlijk gezegt zie ik niet echt een verschil. Volgens mij is het meer de gedachte die erbij komt (dat standaard idee van echte sm) waardoor je het te ver vind gaan. |
Ik word niet echt geil als een meid een beetje op me zak of reet loopt te rossen met een zweep.
SM mij nie gezien. (op het vastbinden na dan) :D |
OK MIJN FOUT IK GEEF TOE, VERGEEF ME EN CORRIGEER DAT FF.
Ik dacht dat SM ongeveer bondage was... enzo. Maar vergeet dat SM... ik bedoel (iig vanaf nu) BONDAGE |
En wat bedoel je met bondage?
Bondage in de zin van vastbinden op bed en de ander doet leuke spelletjes met je (of andersom natuurlijk) of Bondage in de zin van knopen leggen in een lang touw en die rond iemands lichaam binden, zodat de knopen erotische plaatsen van het lichaam stimuleren. tis maar een vraag.... :rolleyes: |
SCREAM
ahum... excuseer. mijn oprechte complimenten voor je vermogen vervelend over te komen zonder het te zijn... (alhoewel ik ergens vermoed...) je bindt vast of wordt vast gebonden en evt doe je daarna nog spelletjes. |
bijten :o
|
Citaat:
en lange nagels van een meid over me rug, arm, nek doen het ook heel erg goed. Maar dat valt toch niet onder sm. Ik zie dat meer als een leuk extra`tje tijdens de sex |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik snap niet zo goed waar je met je topic heen wil. Ik bedoel, ja bijten is idd érg leuk.... Elkaar vastbinden en een beetje pesten enzo is ook érg leuk... En...dus? |
Mischien wil hij nieuwe ideetjuhs opdoen
kan toch..? |
Citaat:
Nou gewoon....wat je anders ook doet. Gewoon pesten, dus de ander niet meteen aanraken waar ie wil enzo, maar echt lopen opgeilen. :D Verder ben ik ook niet zo fantasierijk, en ik weet t eigenlijk niet precies meer want tis al een tijd geleden.. En soms is t ook wel leuk om iemand te blinddoeken....ik weet eigenlijk niet wat nou leuker is. Iemand zien en nix kunnen doen kan opwindend zijn, maar niet weten waar iemand is en dan ineens vanalles voelen kan ook heel opwindend zijn. Zo, dat was t wel weer voor vandaag :o |
ik wil niet weten wat kan maar hoe dat voelt
[edit] Citaat:
|
Citaat:
*snapt 'm niet* *voelt zich misschien beledigd, misschien ook niet* :D :o [edit] Citaat:
|
Citaat:
2) huh ja, idd slecht gelezen, sorry... niet huilen meisje :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |