![]() |
Uw Mislukte Culinaire Creaties!
TS begint:
Ik was vorige week appeltaart bakken, en toen dacht ik dat onze oven een heette lucht oven was, maarr het was een electrische..en omdat ik zo dom was om weg te lopen.. Kwam ik een uur later terug en had ik een knetterr zwarte en harde appeltaart...hij was eigelijk voor iemand maar omdat ie toch al verneukt was heb ik toen maar het middelste opgegeten, dat overigens voortreffelijk smaakte:o |
nou, ik had voor mijn muffins per ongeluk knoflookolie gepakt in plaats van de olie die er in moet. Smerig
|
Per ongeluk zelfreizend bakmeel gebruikt voor een boterkoek in plaats van gewoon meel... maarja ik was 7 :D
|
Ik ben helaas een beetje standaard type kwa kook fouten :p
Tosti's in het tosti aparaat gooien en vervolgens ze helemaal vergeten als een vriendin belt die net terugkomt van een vakantie van 6 weken Pannenkoeken gaan bakken in de pan zonder er eerst boter in te gooien en vast nog wel ergere dingen maar die ben ik denk ik *gelukkig* vergeten :p |
Citaat:
|
Dacht een keertje kroepoek te frituren, bijgeleverd met een pak gado gado. Even wat zonnebloemolie in de pan, na een minuutje de kroepoek erin, maar dat begon zo te borrelen en de spetteren, dat ik niets meer durfde te doen. Was nog wel zo stom om er water bij te gieten...
Vuur snel uitgedraaid, afzuigkap uit. Hele keuken vol met rook, waardoor alle huisgenoten in paniek naar buiten renden (serieus!). |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dat pak ook een keer gemaakt ja, alleen had ik de kroepoek te lang in het vet laten zitten, was het te hard geworden :( |
In de straat waar ik toen woonde, zat gelukkig een Chinees, waar ik het verhaal heb verteld en ze er hard om moesten lachen... Kreeg een zakje kroepoek mee en de maaltijd was alsnog compleet.
|
Nog een tip! wissel kaneel niet om met nootmuskaat!, ook niet als je half slaperig en gaar bent!:o
|
Ik kan geen pannekoeken bakken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |