![]() |
Snel Reageren inklappen
Ik zit nu op een andere pc met FireFox 2.0.0.6 zonder plugins oid, en ik kan het Snel Reageren ding onderaan in een topic niet inklappen :|
edit: Hey, op mn laptop kan het ook niet met FireFox. Maar het kan wel met Opera. Vaaag. |
Waarom niet? Staat er helemaal geen icoontje om het in te klappen of staat het er wel en gebeurt er niks als je erop klikt?
|
Bij beide pc's staat er helemaal geen icoontje. Alsof er helemaal geen icoontje hoort ofzo.
|
Hier werkt het goed op Firefox 2.0, vermoedelijk bij jouw versie dus iets dat niet klopt. Toevallig JavaScript uitgeschakeld of iets dergelijks?
|
Op m'n laptop heb ik NoScript en AdBlock (oid). Maar ik heb alles allowed voor s.com. En op die andere pc zijn er geen plugins geinstalleerd, dus ik geef het zeer weinig kans dat het daaraan ligt. Verder heb ik op allebei Kaspersky geinstalleerd (versie 6 op de ene, 7 op de ander).
|
Kun je in de source kijken of je het volgende ziet?
HTML-code:
<thead> |
Dit kan ik in Opera vinden:
HTML-code:
<!-- quick reply --> HTML-code:
<!-- quick reply --> |
Typisch. En bij de gewone stijl?
|
Zelfde verhaal.
|
Ik heb ook FF 2.0.0.6 en geen probleem?
|
Op beiden heb ik trouwens geen IE staan ofzo. Maar dat zal er ook wel niks mee te maken hebben denk ik. Ik kan niet echt bedenken waar het aan ligt :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |