![]() |
Friends!!
Friends for life!*O*
Iloveit! Nog andere fans hiero??*O* |
-_-;;;;;;;
|
Op dit soort momenten ben ik blij dat Mark geband, zodat ie niet weer pagina's volbollockst over Matthew Perry's "jongensachtige enthousiasme" en dergelijke quatsch.
|
Ik vond Friends nooit zo leuk, ik keek slechts heel af en toe een aflevering.
Maar sinds een half jaartje heb ik de dvd box in huis van alle seizoenen en ik vind het nu helemaal leuk. Ben bij seizoen 7 of 8 momenteel. |
Ultieme heerscher der series.
|
Ik vind Friends heel erg leuk.
Heb seizoen 5 t/m 10 op dvd. Ik kijk het ook meestal wel als het voorbijkomt op tv. Ik snap het aan de andere kant wel dat mensen het niet leuk vinden. Ik vind dan dat ze langer moeten blijven kijken, want sommige grappen zijn gewoon echt grappig. Wat een serieuze post! *O**O*Friends! *O**O* |
Citaat:
|
Een nutteloze post (in een nutteloos topic :D):
Yep, 100% Friends-fan!_O_ |
..........................................________
....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,/......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ............../.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..... .........__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\. |
|
Ik zag laatst weer eens een aflevering. En ik vond het (wederom) geen flikker aan. Veel te conventioneel, volgens de standaard sitcom-formule en dus nergens verrassend.
|
Minst humoristische serie ooit. Als ik zo zou worden als ik dertiger was, zou ik iemand vragen of hij mij gruwelijk zou willen verminken en daarna vermoorden.
|
Citaat:
OT: ik vind Friends wel goed ja, vroeger nooit naar gekeken maar sinds 'n jaartje heb ik alle seizoenen op dvd en is wel te doen. :y |
friends is fantastisch,
iedere aflevering is fantastisch(y) (op de enkele flashback afleveringen na) |
Friends vond ik altijd leuk en ik kan er nu nog wel om lachen. Het is wel lekker makkelijk, maarja dat zijn wel meer dingen, makkelijk.
|
Het stoort me altijd wel dat Friends drie keer per dag op tv is.
|
*O* Nog steeds.
Vind het gewoon heerlijk (simpel) tijdverdrijf! Ben inmiddels voor de zoveelste keer de hele reeks aan 't kijken.... :rolleyes: |
Ik heb alle afleveringen al wel eens gezien, maar kijk 't nu weer op tv :o Ik vind het gewoon erg leuk :D
|
Ik heb ook alle afleveringen gezien. Het is gewoon leuk.:) Perfect voor net na de toetsweek wanneer je geen zin hebt in iets ingewikkelds.:o
|
Citaat:
|
Drie keer per dag? Was het maar zo :P
|
Citaat:
Ik vind Friends één van mn favo's. De eerste seizoenen zijn het leukst, daarna worden de personages een beetje anders. (Zoals Monica). Er zijn afleveringen die ik keer op keer kan kijken en ze blijven zo ontzettend leuk. :) Mn huisgenootje heeft alle afleveringen dus ik kijk ze nog wel eens. ;) |
Ik heb het vroeger eigenlijk nooit serieus gekeken, nu heb ik alle boxen van mijn zusje geleend en vind ik het wel gewoon heel erg leuk. :o Nu aan het einde van seizoen 8. Heeft wel wat om het zo allemaal achter elkaar te kijken, leuker dan alle afleveringen door elkaar heen denk ik.
En Joey blijft zo grappig <3 |
Ik wacht op de terugkeer van Will&Grace, hiervan heb ik alweer genoeg namelijk. :p
|
Citaat:
|
Nu ik het nog een keer kijk begin ik me steeds meer te ergeren aan phoebe.
|
Citaat:
Zij is zooooo leuk <3 |
Zij is wel het minst irritante personage, denk ik.
Maar dat zegt niet zoveel. |
om over mijn liefdesverdriet heen te komen heb ik afgelopen maand alle 10 seizoenen achter elkaar gekeken, heerlijk!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |