![]() |
Twee dingen
1. Quote van een quote gaat niet goed. (persoon A zegt iets; persoon B quotet dat bericht zonder er zelf iets bij te typen; persoon C quotet persoon B zonder er iets bij te typen.) Je krijgt dan een [ quote ] [ / quote] achter elkaar en dat kan hij blijkbaar niet hebben.
2. Smileys zijn nog steeds case-sensitive. |
Quoot, niet quotet. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk! hierboven staat nu [ QUOTE=bartjenl;25868760 ][ /QUOTE ] maar dan zonder spaties. En zoals je ziet zodra ik op "Plaats bericht" druk, zie je helemaal niks! En als ik het bericht edit heeft'ie 't ook weggehaald. |
Als je BB code wil posten dan kun je dat doen dmv de [noparse]-tags, dan hoef je niet met spaties te werken :)
En ik denk dat de oplossing voor nu is dat persoon C persoon B niet quote, maar persoon A. :D |
Citaat:
en vroegâh, toen veel dingen beter waren, kon je nog gewoon posts maken met [b][/b] (dank voor de tags.. niet álles was beter vroeger :bloos: ) als enige inhoud! en nu filtert'ie alle lege tags eruit, dus [quote][/quote] en [b][/b] enzo! dat vind ik stom. kun je dat niet ergens uitzetten? :cool: |
waarom zou je een leeg bericht willen quoten :confused:
|
Citaat:
Bijvoorbeeld ook als iemand een multiquote doet van een aantal posts op een bepaalde volgorde en iemand anders is het daarmee eens, is het het makkelijkst om die post met de multiquote te quoten. Dat levert nu echter een lege post op in plaats van een verwijzing naar de post met de multiquote. Jeetje, ik begrijp m'n eigen zinnen bijna niet meer. |
Wat jij volgens mij wil is nested quotes, maar dat ziet er niet uit en het oude forum had dat ook niet, daar kon je ook geen quotes quoten.
|
Citaat:
|
Oke, ik denk dat ik hem doorheb, maar ik denk niet dat het er echt inzit. :o
|
Het is nu een beetje bizar, want op het moment dat je het quote staat het wel in je berichtbalk, maar na de post is het mysterieus verdwenen en kan je het er ook niet bij editen :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dit beter? Meer dan dit kan ik er niet van maken. ;)
|
Quote in quote sucks :(
Eerst stond dat toch gewoon uit, of was het eruit gesloopt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik bedoel geen quote-in-quote :(jakkie!
ik bedoel dat je het uitzet dat [b][/b], [s][/s] en dus ook [quote][/quote] uit het bericht worden gefilterd.. want dat kun je in je bericht zetten, maar als je dan edit is 't weg. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |