![]() |
Vliegezwam hallicugeen ?!
overlaatst zei een "vriend" van me dat hij eens gedroogde vliegezwam had geeten, en dat dus ook hallicugeen is :/ is daar iets van waar?
en blijkbaar kan je kaalkopjes gewoon in het bos plukken? :/ ik heb raad & uitleg nodig voor ik dit doe hahah |
Volgens mij is het geen hallucinogeen maar ga je je er heel chill door voelen en misschien dat de kleuren wat intenser worden. Maar echt hallucineren volgens mij niet.
Oja, het schijnt dat je na het trippen je pis kunt opvangen om het te hergebruiken. Maargoed, je bent dan wel een dikke mongool. |
Citaat:
LOL |
Citaat:
Als je begaan bent met de natuur, knip je ze met een schaar af; binnen een paar dagen komt er een nieuw kaalkopje voor in de plaats. Persoonlijk ga ik liever voor paddo's naar de smartshop. Het onderscheid kan soms behoorlijk moeilijk te maken te zijn, en een giftige paddestoel zit niemand op te wachten.. :) |
Citaat:
+/- een jaar geleden was dat in opspraak. Dat urine verhaal ken ik trouwens niet.. Ik ben nog niet overtuigd van de werkzaamheid :p |
Vliegenzwammen zijn giftig, het lijkt me dat je daar inderdaad een tripervaring mee kunt krijgen, maar ik zou het zelf niet willen uitproberen. Daarnaast heb ik een boek over paddo's en die dingen lijken allemaal best op elkaar, dus ik zou zelf nooit zomaar wat gaan plukken (dan heb ik het over kaalkopjes en niet over vliegenzwammen natuurlijk).
Overigens, wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegenzwam Citaat:
|
Citaat:
als ik me echt doodverveel gaak het proberen, :P gelukkig heb ik nog geen 300 meter hiervandaan een GROOT bos :D |
Citaat:
Maar het blijft een fucking mongolenactie uiteraard :) |
Is die vriend van je toevallig Belg en leest ie de Knack? ;)
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |