![]() |
Sliploos
Ik vraag me af of er dames zijn die weleens sliploos rondlopen.
En waarom ze dat doen voor hun zelf of vooral voor hun vriendje.. Dan bedoel ik natuurlijk vooral onder rokjes jurkjes enz.. En waarom ik dit wil weten? Gewoon nieuwsgierigheid net zoals iemand wilt weten hoe vaak je al gedaan hebt enzo... |
Ja. Soms voor mezelf en soms voor een vriendje. Maar alleen als het heel warm is buiten.
|
Nee dat zou ik nooit doen! Onder een rokje lijkt me dat 'eng' en onder een broek lijkt me dat niet fijn zitten met al die naden.
|
Nee, bah. Lijkt me niet prettig zitten.
|
Ehm, soms voor mn chick
|
Nog nooit gedaan. Misschien dat ik het wel eens zou doen voor mijn vriend, maar dan zou ik wel thuis blijven en niet zo over straat lopen!
|
Uhm nee. Om dezelfde reden dat ik niet mn tieten aan iedere willekeurige meneer op straat laat zien.
|
Citaat:
|
Nee. Hooguit vlak voor ik van plan ben mijn vriend het bed in te werken, maar zeker niet langer dan een kwartier. Is gewoon onprettig. Bovendien draag ik niet zo vaak rokken.
|
Citaat:
Maar ik snap wel wat je bedoelt;) |
Citaat:
|
Nooit gedaan en ook nooit van plan. Volgens mij zit dat in een broek echt niet fijn.
|
Word je daar opgewonden van D-ennis??
Ontopic: nee, zit niet lekker. |
Eh nee, is gewoon nieuwsgierigheid net zoals mensen hier willen weten hoe vaak en met hoeveel mensen iedereen het al heeft gedaan. Volgens mij heb ik dat ook in de topic gezet.
|
Faptopic...
|
Was een grapje:)
|
haha, meen je dat... en je hebt ook wel gelijk... welke man/jongen vind het niet opwindend om te weten wanneer zijn vriendin zo voor hem loopt
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikke niet. Lijkt me lastig en... raar.
|
Citaat:
OT: alleen onder m'n galajurk (is iets tussen mij en m'n vriend) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar dan net als degene die het hier wel eens doen alleen als het echt warm is zocht dan lekker voor verkoeling
|
Citaat:
je kan toch ook gewoon een ventilator op je kut richten? |
Ik loop zo weleens rond ja....
Zekers als het heel warm is.. is het een vrij gevoel om zo rond te lopen! Doe het dus voor mezelf maar ook vaak voor mn vriendje als we alleen zijn... |
Nee, lijkt me niet prettig lopen of zitten..
|
Citaat:
Mark. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
Ja, voornamelijk voor mezelf, toen ik er mee begon had ik nog geen vriendje :), maar soms ook voor mijn liefje natuurlijk, kwestie van de leuke dingen delen he... Naakt onder een jurkje geeft mij een heel vrij gevoel en een enorme boost voor mijn zelfvertrouwen. Misschien omdat het je zo bewust maakt van hoe je loopt, zit etc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommige meisjes krijgen nog blaasontsteking van een bad hair day.
|
Citaat:
|
zolang ze maar niet gaan druipen op stoelen waar ik op zit vind ik het goed :D (y)
|
Op Sharifs meetings komen alle meisjes zonder ondergoed. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |