![]() |
waar sta jij tijdens concerten?
Simpele vraag, simpele topic. Misschien handig voor als je ooit forummers wilt zoeken op een concert.
Ikzelf sta meestal rechts van het midden van het podium en redelijk vooraan. Juist ja precies zodat ik de drummer goed kan zien en de mishpit op mijn plek begint, zodat ik er niks van mis. Waarom rechts van het podium? Nou dat is omdat mijn linkeroor teveel hoge tonen oppikt en dat is heel irritant. Ga ik binnenkort oordopjes voor laten maken. |
Ik sta meestal zow rond de 5e rij vanaf voren geteld, zodat ik toch nog wat kan zien (ben nogal mini) en niej geplet wordt....
Als der een pit is, sta ik meestal aan de rand, of derachter, en ga dan af en toe es derin, als ie nie onwijs hard is, en dan weer ff relaxen achter de pit :) |
ligt eraan waar het is, wie er speelt
maar meestal een beetje aan de zijkant redelijk vooraan, of ergens een beetje achteraan aan de zijkant. in de W2 vaak op de verhoging. en als er een balkon is willen we daar ook best vaak op staan maar meestal een beetje bescheiden in het midden en niet vaak voorraan |
Een beetje links van het midden, meestal vooraan, en als het niet lukt nog steeds redelijk vooraan, soort van..
Waarom? Geeeen idee... het is eigenlijk meer automatisme ofzo... zo doen wij het al heel lang, haast altijd eigenlijk hehe... |
Citaat:
|
Meestal vooraan, de kant verschilt per keer. De laatste keer was het vooral rechts...maar ben links op het podium geklommen ;)
|
ook bijna altijd rechts van et midden van et podium, dus zo'n beetje tussen de zanger en de gitarist in. [op een groot podium] ksta soms in de pit en soms zo rond de 3e rij ofso. alleen bij bands diek echt graag wil zien staak helemaal vooraan.
|
Of in de pit, maar dan moet er een erg goede band spelen
Of ergens achteraan, want ik ben iets van 2.02m lang, en anders sta je voor heel erg veel mensen, heel erg in de weg :) |
in het publiek?
|
Ik sta meestal te headbangen op een meter verwijderd van de pit.
|
vooraan of pit of headbangen
|
Bij ska overal en nergens :)
Bij andere concerten helemaal vooraan,of op de trap. |
Citaat:
|
Meestal wel vooraan ergens. Soms als ik echt grote fan ben heeelemaal vooraan(Foo Fighters,Weezer,Jimmy Eat World). En dan ja W2 rechts of links een beetje.
En bij die Arena concerten zoals Ahoy meestal op een stoel of ergens achteraan. |
Meestal vooraan tegen de hekken als ik de band echt graag wil zien en anders net iets van de hekken vandaan, maar wel dicht bij de band iig
|
zo ver mogelijk vooraan en net achter de pit (midden of rechts)
ben zelf niet zo'n pit figuur, kwil zoveel mogelijk meekrijgen van de show en dan maar waus doen ;) |
Citaat:
Soms ga ik wel in de pit, maar nooit echt lang :) |
de ene keer in de moshpit de andere keer wat verder naar achteren... kheb nog geen logica gevonden over wanneer ik wat doe
wel dat ik bij ska altijd in de skankpit sta maar bij punk weet ik het niet |
Bij een bandje dat ik wel ok vind ga ik gewoon ergens zitten, beetje PROBEREN te praten met mensen. Als de band het bekijken waard is sta ik meestal vlak achter de pit, waar ik zo nu en dan ff mee doe :)
|
bij de bar:)
nouja het boeit me eigenlijk nooit echt waar ik sta |
3e rij van voor, 24e plaats van links :rolleyes:
|
gewoon in de pit, en als ik niet in de pit sta, sta ik net naast de pit ff uit te hijge........maar als de band egt zwaar sux, sta ik vooraan, tomaten gooien!!
|
Citaat:
zullen ze leuk vinden ook denk ik |
Citaat:
|
in de pit, of er achter/naast te bangen.
|
Mid-vooraan, bij/in de pit.
Stond bij Rammstein in 't Gelredome trouwens eerst mid-mid, toen bijna ruzie gekregen met een nerd die vond dat ik 'm in zn rug zat te duwen. Ik zo 'wtf doe je dan hier, kneus'. Maar goed; toen ben ik maar mn weg naar voren gaan zoeken, zodat ik toch nog fijn in/bij een pit stond :> |
Ksta meestal ergens net naast de pit.. Dak wel lekker mee kan dansen maar nie alle kanten op gesmeten wordt.. In de Melkweg kleine zaal ongeveer standaard rechts van de pit, beetje vooraan.. lol.. Iig nooit op balkon enzow..
|
meestal in t midden vooraan, of halferwege de zaal. maar t ligt er heel erg aan wat voor band er speelt, vaak besluiten we na een tijdje toch of meer naar voren te gaan of bier te gaan halen.
|
Meestal in of naast de pit, of anders in een woordenwisseling met iemand die vind dat lange mensen niet naar de pit toe mogen.
Volgens mij sta ik dan bij concerten vaak met mensen van scholieren te pitten als ik het zo lees :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1e rij :)
|
Hangt er van af:
Op festivals pit ik soms wel, soms niet..als ik ff kom kijken sta ik meestal altijd links half vooraan.. Als ik speciaal voor die ene band kom begin ik in de pit en ga dan sneaky naar voren toe totdat ik voor de pit sta dus in de eerste 2 rijen ofzo lekker geplet worden :D |
Citaat:
|
Citaat:
100 meter |
overal, eerlijk gezegd sta ik ook nooit stil, ik loop van de ene vriendengroep naar de andere (ik heb ook zoveel vrienden :rolleyes: ) euh soms stagediven, dan weer ff buiten het zaaltje zitten, dan weer plee, wat drinken en dan weer in de pit en dan weer dansen en dan weer ffies aan de kant, of op het balkon ff uitrusten :)
volgens mij verlies ik toch aardig wat calorien tijdens een concert :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sta meestal rechtsvoor :p
waarom...vinnik het fijnst :rolleyes: |
vooraan of een of twee 'rijen' daarachter, rechts van het midden maar het liefst wel meer midden dan rechts...
kweet eigenlijk nie waarom altijd rechts maar dat kijkt voor ons gewoon fijner... ik kan me oowk zo nie herinneren bij welk concert we links hebben gestaan... vreemd... |
Aan de rechter kant. Op een plaats waar 't niet te druk is. Ik haat pitten.
|
Citaat:
ja dat doet altijd zo'n pijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
beetje flauwe reactie van mij.. maar je hebt wel gelijk.ik krijg ook wel eens klappen waarna ik denk van 'nou dat had om mijn part niet gehoeven' :D |
Ik sta meestal net voor de geluidstafel
top geluid en een goed zicht op het podium |
meestal vlieg ik van de ene kant van de zaal naar de anderen en dan slaan ze je en schoppen ze je ook nog tsssss :D
|
Citaat:
Ik ben in de kroeg een barkrukker en bij concerten ook bij wijze van spreken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ps. Ik ben 2.07 en weeg 110 kilo :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47. |