![]() |
Wat is jouw vreemdste verslaving
Openbaar je donkerste geheim hier :)
TS begint: Ik heb een diepgewortelde verslaving naar haribo snoepkersjes. Mijn fijnste "verslaving" is trouwens mn vriendin :) |
Ik koop veel te veel films
|
wat dacht je van : forummen
|
Kersenbonbons.
|
Citaat:
Dat is net zoveel een primaire levensbehoefte voor sommigen als voedsel ;x |
Zure beertjes en vanille-fudge:D
|
Salmiak keel snoepjes :y
|
Dat vinden jullie vreemde verslavingen?
|
Ik heb een beetje een tijdschriften-koop-verslaving, maar dat is niet echt vreemd denk ik.
Wel als ik Mijn Geheim of Intiem koop. :o:o |
Mijn verslaving is niet vreemd.
|
kauwgom eten... labello smeren... ehm... oplos 20 kruidenthee drinken... en roze. ik ben verslaafd aan roze.
|
Citaat:
|
Yoghurt, op vakantie hebben mijn vriendinnen zelfs getimed hoelang ik erover deed om een bak yoghurt op te eten :D
|
Engelse drop.
|
ok: prince ministars van lu
|
Vreemd is relatief. Ik vind eigenlijk alle verslavingen vreemd. Maar ik rook, maar dat is niet echt vreemd, maatschappelijk gezien of hoe ik dat ook moet verwoorden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb roken overigens wel altijd een vreemde verslaving gevonden, maar dat komt ook deels doordat ik geen redenen pro "beginnen met roken" zie. |
Ik heb geen verslavingen.
|
Parfummonstertjes
Tuinkabouters Pluizige pennen in de vorm van een vogel Alles waar een aap op staat met een leuk gezicht Wuppen |
duimen
|
Ik koop te veel films en kijk te veel ER.
|
Slechte fanfiction (Y)
|
Duitse muziek
|
Chocotoff's
|
Dorito's, m&m's en hagelslag :o
|
Parijsspullen en franse boeken die ik vervolgens niet lees
|
Eh, Brickshooter spelen (tot diep in de nacht), engelse boeken kopen en aan mijn vriendjes haar plukken.
|
Drop, al vind ik dat niet zo heel raar trouwens:o Echt familiekwaaltje
|
en stonerfilms
|
Ik speel WoW. En mijn vrienden vinden dat geeky. (Ik heb maar twee vrienden die dat ook spelen :p)
|
Allerlei soorten voedsel en op mijn duimen kauwen.
|
Ohja, inderdaad ik kauw op mijn duimen. Het was bedoeld in plaats van nagelbijten maar nu doe ik het allebei en heb ik afgekloven nagels EN knokkels. -O-
|
Mijn verslaving is niet echt vreemd: gamen. Als ik een nieuwe game heb kan ik makkelijk tot midden in de nacht doorspelen...
|
Vreemde kunststukken. Niets op mijn kamer past bij elkaar maar ik moet en zal het hebben :D.
Verder chips (to the max), sigaretten en mijn laptop :o |
AH Excellent Strawberry cheesecake ijs
O ja, en volgens een forumster (ik weet niet meer wie) heb ik een medicijnverslaving. |
Ik koop te veel cd's en ik ben ongelofelijk verslaafd aan liedjes van Regina Spektor op het moment. En nu vooral van haar allereerste cd's, die zijn nog heel erg onbekend voor mij. En ik vind ze zo cool en vreemd.
Pavlov's daughter. <3 |
Ik moet een keer een cd van haar kopen (Regina Spektor), volgens mij is dat echt heerlijke muziek. Komt bij mij altijd als 'tip' voorbij bij Last.fm. :)
|
Koffie, elke dag op zijn minst 20 koppen.
Shag Sibelius ( notatieprogramma ) Boeken DVD's |
Ik gebruik te veel wattenstaafjes voor mn oren. Het klinkt heel raar, maar ik krijg iedere keer dat ik langs het doosje in de badkamer loop, krijg ik de neiging om mijn oren schoon te maken.
|
Citaat:
Begin to hope is het nieuwste, daar staan veel vrolijke liedjes op en er zit meer 'band' in dan bij het vorige album. Soviet Kitsch is wat exentrieker, vind ik. Er staat veel meer op dat alleen piano is, geen band enzo. Your Honor dan weer niet, dat is met een of andere band Kill Kenada genaamd, en dat is meer punk/rock of iets dergelijks. En via Musicsafe is ook Mary Ann meets the gravediggers and Other short stories te bestellen, daar staan weer wat oudere nummers op, waaronder Pavlov's daughter. Dat is de enige die in nederland te verkrijgen is (geloof ik) die ik niet heb. Ik draaf door, he? :bloos: |
Citaat:
Het klinkt nu alsof Soviet Kitsch wel een goede optie is voor mij. En als het dan bevalt, ga ik wel weer verder shoppen. Maar nu vind ik natuurlijk ook dat jij aan de Tori Amos moet. :p (want dat kun je dan vast ook wel waarderen) |
Mijn vreemdste verslaving is niet vreemd :(
|
Ik ben momenteel verslaafd aan die Café Smooth drinkblikjes die je momenteel (tijdelijk) in de supermarkten kunt krijgen (althans in de lokale Plus). :bloos:
|
Ik ben verslaafd aan zoenen en eten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die is mooi ja, maar lang niet haar mooiste. :) |
De idiote gewoonte om iedere week minstens 3 tijdschriften te kopen. Heel irritant en duur bovendien. Heb er laatst een flinke lading de deur uitgedaan en probeer het minder te doen.
|
Ik ben verslaafd aan snoep/chocolade. Ik eet iedere dag veel te veel snoep/chocolade (en dan ook echt wel veel; een heel zakje maltesers ofzo, en dat iedere dag weer...) terwijl ik dat stiekem helemaal niet wil. Lastig, want als ik het eet, is het zo lekker... Zelfbeheersing :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |