Citaat:
dutch gamer schreef:
(Bericht 25900189)
Ja maar in dat geval vind ik persoonlijk dat Verkeer en Vervoer ook beter naar de groep Algemeen kan. Ik zie het dus liever niet veranderd worden (anders blijft er niets meer over in die groep).
|
We hebben destijd heel veel mogelijkheden bekeken, waaronder zelfs indelingen die het volledig om zouden gooien. Je kan met de indeling echt een hoop kanten op, maar vanwege het systeem met de +en is het wel prettig als ze ongeveer even groot zijn.
Andere indelingen kunnen prima, maar hier is iedereen nu zo aan gewent en imo is hij wel redelijk dat ik niet echt reden heb om het nu te willen veranderen. De meeste mensen hier zullen vast niet zo blij zijn als de boel helemaal omgegooit wordt en als het nu echt nodig was prima, maar dat is het imo niet. Voor hoe het nu staat zijn ook best wel redenen te bedenken en sommige fora passen absoluut binnen meerdere groepen, maar voor deze indeling is destijd gekozen omdat het toch redelijk die van daarvoor aanhielt en de groepen ongeveer even groot waren.
Het heeft niks met durven veranderen te maken, maar met of dat werkelijk nuttig is en een verbetering geeft en imo is dat niet het geval.
|