![]() |
Verlossing
In de regen op het strand
En ik ben de enigste Die zich niet mengt in de menigte Terwijl menigeen verbrandt Tot stof vergaan lijkt eenzaamheid Als onbeweeglijk zand Ongeacht zijn tederheid Zo koppig als de waterkant Waarbij het water zonder slag of stoot Simpelweg niet verder gaat Ondanks de kansen die ik het leven bood Kwam verlossing immer te laat.. (c) Genesis |
Citaat:
Ik denk dat ik het tien keer heb gelezen en ik vraag me maar steeds af: "Ongeacht zijn tederheid"--> Zijn :confused: Die eenzaamheid? :o:p |
Ik vind het trouwens een klasse taalgebruik wat je daar gebruikt.
en: "En ik ben de enigste Die zich niet mengt in de menigte Terwijl menigeen verbrandt " Vind ik lekker vlotjes lezen, alsof je snel van een paadje loopt :):o Ook Als onbeweeglijk zand --> toppertje.... Ook je einde vind ik sterk, wat ervoor zorgt dat je geheel wat dromerigs beeld geeft, ik kan zo mn ogen sluiten en het water voor me zien.... Mij rest niets meer dan complimenten hierover :) |
Citaat:
Genesis |
Werkelijk schitterend!
Ik zocht even naar het ritme, maar ik vind het erg mooi! *applaus* |
Ik dacht dat ik hier al op gereageerd had :confused: , nouw ja in ieder geval vink 'm erg mooi. Sterk verwoord, ik vond het ietswat lastig lezen, maar dat lukte na een aantal x lezen wel goed:), Mooii!
Liefsxxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |