![]() |
Pijn bij ontmaagding?
Hallo, ik ben een jongen van 22 en nog maagd
Geen probleem lijkt me zo, maar ik hoor de laatste tijd heel veel "verhalen" zoals: 1. Dat als je op hogere leeftijd word ontmaagd het opeens gruwlijk pijnlijk word in vergelijking met op jongere leeftijd 2. Dat er "vuil opbouwt achter je maagdenvlies" als je laat word ontmaagd Nu klink ik voor de meeste mensen hier waarschijnlijk als een idioot, maar ik weet gewoon niet beter op dit gebied. Kan iemand me vertellen of deze mythes/verhalen kloppen? En hoe "pijnlijk" ontmaagding op deze leeftijd of later is? (e.v.t. vergelijking). Ik begin wel nieuwsgierig te worden heel eerlijk gezegd. a.u.b. geen reacties als "als je het wil weten moet je het proberen", daar heb ik namelijk vrij weinig aan op dit moment. |
ik neem voor het gemak maar aan dat je een jongen bent met een maagdenvlies.
en even als antwoord: slap gelul, slaat nergens op groetjes |
Citaat:
En: ok, bedankt :p weet ik dat ook weer. Iemand die antwoord heeft op de andere vragen? :o |
euhhm, nee, heb jij thuis nooit geen ouders/school/tv/computer gehad? 0_o
ik neem dan maar aan dat je wel een geslachtsdeel hebt, in dit geval hopelijk voor jou een mannelijk. voor het gemak zal ik dit geslachtsdeel de Lul noemen, daar kan je seks mee hebben als ie meewerkt, je lul gaat in een random gat in de vrouw, jij hebt nergens last van, zolang je geen soa hebt that is. oh en nog even als extra note: een orgasme doet geen pijn groetjes |
Citaat:
|
Ja, ik ben trots bezitter van een penis, En ik weet dat een orgasme geen pijn doet, ik heb ook 2 handen ;)
Maar bij ouders/school/tv/computer heerst vaak een taboe op het onderwerp ontmaagding. En ik weet er dus weinig vanaf. Ik weet verder prima "hoe seks werkt" Ik heb een vriendin gehad etc. (ga ik niet te veel op in) maar tot aan ontmaagding zijn we niet gekomen. Ik ben niet wereldvreemd, alleen ontmaagding is een onderwerp waar ik bar weinig vanaf weet en ik vroeg me af of mensen met ervaring me hier wat meer over konden vertellen. |
Citaat:
|
Dat heeft een man niet kerelvent. Alleen vrouwen hebben een vlies dat bij de eerste penetratie kán 'scheuren' (eerder oprekken) wat eventueel pijn kan doen. Dit hoeft niet, en tevens kan het maagdenvlies al opgerekt zijn door sporten, tampons en wat al niet. Jij hoeft je nergens druk over te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
|
OMFG dit meen je niet.
|
ik quote eerst hitzor maar uit respect verander ik mn post
|
Nou, een ontmaagding kan ook voor een man pijnlijk zijn.
|
Citaat:
Of heb je t nu over smerige lui die t smegma opbouwen en vervolgens vrij pijnlijk de voorhuid niet meer wegkrijgen? :D |
Citaat:
|
Citaat:
of je doet gewoon iets terribly wrong :eek: |
Het kan zijn dat die druk de eerste keer niet helemaal prettig voelt, maar dat kom niet zo vaak voor.
|
Ok, het punt is duidelijk. Slotje tegen toekomstige spam.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |