![]() |
Sony Ericsson w610i prepaid.
Goed, ik wil dus een nieuwe telefoon omdat de oude het nogal laat afweten. De walkman phones van Sony Ericsson vind ik erg tof, en ik heb navraag gedaan bij Belcompany, en uiteindelijk wil ik de w610i wel. Het punt is dat ze hem daar alleen met een simlock verkopen. Ik kan hem alleen krijgen met een KPNsimkaart. Aangezien de tarieven van KPN wel wat anders zijn dan de tarieven van T-mobile, waar ik nu nog mee bel en sms, wil ik liever mijn eigen simkaart houden, of een aanbieder met wat betere tarieven.
Wat kan ik nu het beste doen? Ik moet perse prepaid (o.a. ouders, en het is voor mij niet rendabel om met een abonnement te kloten). Is er nog een alternatief, of een winkel waar ze deze telefoon wél aanbieden met een gunstiger (prepaid)tarief? Ik ga nog even navraag doen bij TforTelecom, op de site stond dat ze de telefoon aanboden, simlockvrij. |
De telefoon is in ieder geval erg gaaf, mijn vriend heeft 'm ook, met abbo..
Maar voor een tientje kun je 'm laten unlocken natuurlijk, dan ben je ook klaar. Meestal zijn ze zonder simlock ook een stukje duurder. :) http://www.kieskeurig.nl/nl/product....e=gsm&gq=w610i |
Eigenlijk verschilt ie wel heel weinig van de K750i, alleen uiterlijk is anders.. Hij is wel erg plat. K800i heeft een mooier scherm en meer functionaliteit. Maar die gebruik je toch niet denk ik.
Neem gewoon prepaid sim pakketje en een sim lock vrije w610i. |
@ krummeltje, kan ik dan ook gewoon die van KPN kopen en hem dan ergens laten unlocken, en mijn eigen simkaartje erin gooien? Dat wist ik helemaal niet, nouja ik ga het wel even navragen :o. Iig bedankt.
@ ]{ing, ja ik doe nou niet echt wilde dingen met mijn telefoon, die w610i is wat mij betreft prima, maar toch bedankt, daar kan ik altijd nog naar kijken. |
als je simlock afhaalt (op de markt voor n 10tje) vervalt de garantie. tenzij kpn je zo n code stuurt. maar daarvoor betaal je 70 euro ofzo.
|
Citaat:
Maar is ie online niet te vinden met T-mobile en kun je dan niet nummerbehoud doen? |
Ja ik heb hem uiteindelijk simlockvrij gevonden maar dat ging toch iets boven het budget. Nu wordt het misschien de w810i, die wordt bij t-mobile met een prepaid pakket aangeboden en dan kan ik mijn eigen simkaart er gewoon ingooien (y).
|
Citaat:
De toestellen zijn even zwaar, W610i is 5 mm dunner. De W810i heeft wel een uur meer spreektijd en ondersteuning voor meer geheugen: Memory stick pro duo ipv M2 van de W610i.. past dus meer in, 4GB niet het max van M2 (2GB). |
Citaat:
|
De W810i is nóg lelijker dan de W610i ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
@krummeltje, ik heb de w810i gekocht, en hij is tof! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de zelfde, witte.
Alleen niet simlock vrij :( Ik ging rondvragen hier of ik hemkon laten unlocken. Dat is hier een taboe onderwerp. :p Stomme canadezen. Leuke telefoon verder, erg blij mee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |