![]() |
[PC] Devil May Cry
Goed.. ik had eerder een topic geopend over het spel Devil May Cry. Ik heb nu dus een gamepad gekocht. Eentje van Speedlink, Macrokit StrikeČ. Nu is het zo dat je in het spel loopt met de rechter analoge stick. Maar dat hoort toch niet zo, dat speelt onhandig. :confused:
De pijltjes zijn de menu's. De linker analog stick is de camera en de rechter analog stick is het lopen. Ik heb gekeken bij de instellingen van het spel maar dat is niet te veranderen. Maar bij de instellingen van Windows is het ook niet te veranderen. Is dit gewoon een kut controller of zie ik wat over het hoofd? |
daarom: alleen fps en suffe mmorpgs op de pc
ik weet nog wel dat ik bij DMC op de playstation af en toe een paar minuten lang op de schiet en hak knop aan het raggen was om door een zooi vijanden heen te komen. moet er niet aan denken om die shit op een gare gamepad of toetsebord te moeten doen maarja om je vraag te beantworden: geen idee srry :'( |
De port is gewoon brak. :p
|
Citaat:
In de playstation versie hoor je toch te lopen met de linker analog stick. Misschien kan je het veranderen met een programma. Vanavond maar ff zoeken.:D |
Je bent niet de enige, hoor. Zoals ik al zei: De port van de game is gewoon brak en iedereen heeft 't, voor zover ik weet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |