Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   pa en ma 25 jaar getrouwd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1623515)

Thaksie 06-09-2007 08:40

pa en ma 25 jaar getrouwd

Mijn ouders zijn in Januari 25 jaar getrouwd, en ik ben op zoek naar een origineel kado. Ik zit totaal niet te denken aan dat kleffe gedoe, zoals gegrafeerde glazen of een kalender met huwelijksfoto's, canvasfoto's etc. Iemand een idee? :n

owja, een eerder topic had hetzelfde onderwerp, maar daar worden voorbeelden genoemd die ik nog te klef vind. Huwelijksfoto's en weet ik veel wat allemaal:p

P.:NTIL 06-09-2007 09:01

Regel iets wat ze samen kunnen doen voor een dag of avond.
Bijv. een speciaal etentje.

Daydream-ster 06-09-2007 09:03

Mijn ouders wilden graag naar Brussel, dit hadden ze zelf al geregeld. Wij hebben ze toen een treinkaartje incl museumbezoek gegeven en geld (cadeaubon idee) om ergens uit eten te gaan daar.

Misschien niet het meest geweldige, maar dat wilden ze graag hebben :P Het is niet zo stom om je ouders te vragen wat ze graag willen hebben hoor, dan weet je zeker dat ze het leuk vinden nl.

x-spekkie-x 06-09-2007 09:25

Een reis naar de bestemming van hun huwelijksreis van 25 jaar geleden :)

flanke 06-09-2007 10:41

Bedoel je iets materieels?
Of iets om in elkaar te steken om te gebruiken op een feest?

Balance 06-09-2007 11:04

Wij deden gewoon een gebruiksvoorwerp dat ze op dat moment nodig hadden, omdat mijn ouders ook niet zo'n 'klef' cadeau wilden. In ons geval werd het een printer.
Maar zoiets kan je dus ook doen. Je kan ook denken aan een Senseo, een dvd speler, etc.

Of een uitje, kan zowel een theater iets als een vakantie iets zijn. Ligt ook aan het budget natuurlijk.

Bartezz 06-09-2007 11:34

mijn ouders waren 30 jaar getrouwd dit jaar

en toen heb ik ze een weekendje antwerpen gegeven, is qua prijs goed te doen (niet alleen antwerpen overigens veel bestemmingen zijn betaalbaar) en ze zijn er echt effies met zn tweetjes uit

weet niet welk budget je in gedachten had natuurlijk

vosje16 06-09-2007 12:41

Geven jullie allemaal cadeau's aan jullie ouders op hun huwelijksverjaardag? Dat doe ik namelijk nooit :s Ik vind dat dat iets tussen hen is en dat ik daar niet veel te maken mee heb...

Vogelvrij 06-09-2007 12:45

Citaat:

vosje16 schreef: (Bericht 25903621)
Geven jullie allemaal cadeau's aan jullie ouders op hun huwelijksverjaardag? Dat doe ik namelijk nooit :s Ik vind dat dat iets tussen hen is en dat ik daar niet veel te maken mee heb...

Nee, maar 25 jaar is toch wel echt iets speciaals? Dan wordt er vaak ook wel iets aan gedaan, een feest of reis of zo. Mijn ouders maken altijd de meest wilde plannen van: "O ja, als we 25 jaar getrouwd zijn dan gaan we daar en daar naar op vakantie. En dan moeten jullie (zusje en ik) dat betalen."
Pfff, ik betaal dat alleen als ik zelf ook mee mag;)

x-spekkie-x 06-09-2007 13:27

Mijn ouders vierden een groot feest toen ze 12,5 en 25 jaar getrouwd waren :)
En we gingen toen ook met zijn allen met het vliegtuig op vakantie (Gran Canaria) :)

Balance 06-09-2007 13:28

Citaat:

vosje16 schreef: (Bericht 25903621)

Bij een mooi getal wel, zeker bij 25 jaar!
Over 2 maanden zijn ze 30 jaar getrouwd. Ik weet nog niet of ik daar wat aan ga doen. Denk het niet eigenlijk, want m'n moeder is eergister 50 geworden en dat is / wordt ook al uitgebreid gevierd met een feest en extra veel (/dure) cadeautjes.

vosje16 06-09-2007 18:27

Welja, bij een normaal getal gaan ze altijd uit eten en geeft mijn vader bloemen aan mijn moeder (niet echt origineel, maar mijn moeder wil ook geen andere geschenken). En bij een rond getal (15, 20, 25) gaan ze op reis. Maar als ik dat voor hen zou moeten betalen ben ik waarschijnlijk blut, want dan kiezen ze natuurlijk het mooiste 5sterren-hotel op een of ander eiland met alles erop en eraan. (Voor hun 25 jaar waren ze naar Mauritius geweest)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.