![]() |
The sims
is er iemand die deel 1 nog speelt? Ik wel, incl. alle uitbreidingen en nu moet ik zeggen dat ik beter af ben met tuinkabouters maken dan werken:|
|
Ik heb ze nog wel allemaal en speelde tijd terug nog wel op een oude pc
Maar nu weet ik niet meer welke pc en of die er nog is :p En het werd gewoon traag :p |
traag? Wat voor pc was dat dan? Ik draai hem inclusief alle expensions op een P4 1.5 en een 32MB vid:|
|
Ja weetikveel
|
Ik heb the sims 1 gespeeld op een Pentium 200 MX 64mb Ram met geen enkel grafische versnelling behalve een ware Svga :D Je moet toch wat om middennacht als 15 jaar oud game verslaafde..
|
wtf:| hoelang moest die dan in godsnaam wel niet opstarten:p
|
Citaat:
|
5000 per dag met die tuinkabouters. Dat waren nog eens tijden ;)
|
oh hell yea:cool: tuinkabouters de gekste:p
|
al die uitbreidingssetten zijn belachelijk goedkoop nou, ik denk dat ik maar weer ff ga shoppen ofzo ;)
|
Citaat:
|
Bij mij ging ie ook super traag toen ik hem nog speelde.
Tegenwoordig vind ik hem niet leuk meer, nu ik de Sims 2 ken. |
Citaat:
|
Geen idee, ik weet niet eens waar die '1,5 gig met 386DDR en een 32 mbram vid kaart' voor staat.
|
Citaat:
Ik heb me er heel lang goed mee vermaakt, en toen Sims 2 aangeschaft en daar vermaak ik me nog steeds regelmatig mee (soms een periode waarin ik het compleet niet speel, en dan ineens weer heel veel). |
Citaat:
en ja, de sims 2 schijnt de sims 1 nogal the pwnen maar denk dat deze pc het lang niet gaat trekken:( boeiend, deel 1 voldoet ruimschoots:p |
Ik vind de sims 1 nog altijd leuk hoor, maar ik ben nu zo gewend aan de levenscyclus in de sims 2 (dus van baby tot bejaarde, echt een stamboom genereren, kinderen opvoeden, studeren, carriere maken etc), dat ik echt moet wennen aan 1, omdat de tijd daar gewoon stil staat (ja, baby's worden kinderen en vervolgens meer ook niet). Als de sims 2 niet zou bestaan, zou ik me nu nog prima vermaken met deel 1 :D
|
Ik heb ze wel allemaal behalve abracadabra, maar ik speel sims 2 :p
heb er nu zin in :eek: (Y) |
BTW, ik heb de dvdrom "gekocht", de sims de complete collectie ofzo:o
|
Citaat:
En Sims 2 is echt veel leuker ja. Als je die eenmaal kent is Sims 1 maar saai :D Hoewel ik de expansions dan weer niet zo leuk vind bij Sims 2. |
Ik vond de expansions van 1 minder leuk dan drie die ik nu van 2 heb (studentenleven, seasons en huisdieren)...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |