![]() |
Hoe voel je je op relationeel gebied #70
Want ik had de vorige volgemaakt :|
|
Hoe durf je ;)
OT: tja... en off he goes! Guess I'm crush free now... :D Tot de volgende zich aandient dan :) Oh, en ik wil weten of ik m'n toetsen heb gehaald, mn vriendinnetjes zijn lief en m'n oma belde me nog en dat vond ik ook superlief (y) |
Het gaat fantastisch, net weer 2 nachtjes bij hem geweest en het was echt heerlijk :o. Hij maakt mij blij en ik hem (y)
|
Citaat:
sorry |
Citaat:
|
Gister zat ik met mn nieuwe vriendlief bij mn ouders aan tafel, noemt mn moeder hem toch pardoes bij de naam van mn ex :S
Gelukkig is het niet zo'n janker en nam ie het sportief op. Ik zie hem dit hele weekend!! Die afstand is gewoon klote. |
Via de site van zijn faculteit moet ik net vernemen dat mijn ex inderdaad afgestudeerd is en dat is heel raar omdat we min of meer hadden afgesproken dat ik naar zijn colloquium en buluitreiking zou komen. Misschien ook wel beter zo. Het vervelende is alleen dat ik geen idee heb waar die kerel uithangt, dat ik nog spullen van hem terugkrijg waaronder mijn niet eenvoudig na te maken sleutels en dat hij nergens op reageert. Daar word je toch gewoon chagrijnig van.
Verder word ik wel heel vrolijk van de smsjes van m'n crush en de aanstaande date. Het is heel leuk en ik vermaak me opperbest :cool: Nu alleen die scriptie er nog uit persen -O- |
Hij is zooo leuk :)
|
Ik lees te weinig hier. :o Maar ik heb weinig te posten, behalve: het gaat goed! :) Ik ga hem morgen weer lekker knuffelen. Oh, en we gaan waarschijnlijk samen naar Bruce Springsteen! :bloos:
|
omg, hij is lief! *zwijmel*
nog maar 5 daagjes. :bloos: |
ja jij wel rian.. ik ben jaloers.. waarom moet alles bij mij met moeilijkheden gaanof simpeler nog, het gaat gewoon niet..
ik zal wel iets fout gedaan hebben ofzo :s |
Alweer een topic vol?:|
Hier nogsteeds geen verandering, al zal dat wel leuk zijn :o |
Hm, het was heerlijk hem thuis te hebben komen.. Hij was stikchagerijnig door anderhalf uur file, maar ik had hem al snel weer opgevrolijkt ;)
|
Random post zodat ik 'm sneller kan vinden. :o
OT: Mwah. |
Hij is leuk en lief en we kijken de hele tijd naar elkaar :bloos: Ik hoop zo dat het wat wordt. Tussen mijn vriendinnetjes en mij gaat het niet helemaal goed. We hebben niet echt ruzie, maar het loopt niet bepaald lekker tussen ons. Maar gelukkig is hij er nog.
|
Hahah omg ik ben zo fout.
|
Nog steeds is het zo ontzettend leuk samen. Ondanks dat ik weer studeer zien we elkaar nog ontzettend veel. Dinsdagavond ben ik bij hem geweest en hebben we met zijn ouders hun vakantiefoto's zitten kijken en een beetje lopen kletsen over mijn verhuizing enzo. Was echt tof, leuke mensen zijn dat :) Woensdagochtend is hij naar college gegaan en ik naar huis. Woensdagmiddag kwam hij bij mij omdat ik in de plaats woon waar hij studeert en hij woensdag en donderdag college had. Gezellige middag, avond en nacht gehad. Heel veel liggen knuffelen, echt tof. Vanmorgen had ik vroeg les en hij is blijven liggen. En dan kom je thuis en ligt hij nog heerlijk in je bed te pitten <333 Hij is zo lief en we zijn zo leuk samen en ik word zo ontzettend blij en verliefd van hem.
Hij heeft z'n lenzenspullen bij me laten liggen en dat vind ik stiekem ontzettend gaaf en tof. Waarom hecht ik toch zoveel waarde aan van die rare, kleine dingetjes die misschien helemaal niets voorstellen of zeggen? Ik vind het tof om iets van hem bij me te hebben. |
hoei shoppen naar seksie piraten ondergoed bij de Hunkemöller <3 altijd fijn een enthousiast vriendje mee :P
http://www.hunkemoller.nl/shop/image...12-390x390.jpg :bloos: |
Gaat nog steeds goed. :) Bijna 28 maanden!
jezus zo lang :eek: |
Een relatie beeindigen die geen relatie is, kan dat?
Na een paar weken wat gerotzooid te hebben, kwamen we erachter dat het niets zou worden. Te veel verschillen. Enerzijds opgelucht, anderzijds is het jammer. Wel verstandig, we zitten in een orkest samen, en nu kunnen we elkaar nog recht aankijken. En ze is toch te lief om het maar uit te zitten en dan niet meer met elkaar door een deur te kunnen.... Ach ja |
Oh boehoehoeoe, ik heb een luxeprobleem en een echt probleem en ze moeten allebei snel worden opgelost anders word ik gek. En waarom zegt iedereen iets anders als ik vraag wat zij zouden doen in mijn situatie??
|
wtf, eerst smsen of je volgende week langs zal komen en als ik vraag wanneer 5 dagen niks van je laten horen? waar slaat dat op?
|
Hoow, eerst liep ik te zeuren dat ik geen relationeel gebied had, en nu ik er wel een begin te krijgen, is dat ook weer niet goed. Liefde suckt echt zwaar eigenlijk.
|
Gewoon doen, de fout ingaan, negeren, ineens weer heel lief en gezellig doen, nog harder negeren.... Ik vind hem echt zo stom doen (n) En dat gaat hij zaterdagavond horen ook.
|
Nu 3 dagen "afkicken" en dan issie dr weer.<3
|
@ Qimm; die is tof!
OT: heb hem net naar het station gebracht. Moet de komende dagen op onmogelijke tijden werken (lang leve de horeca) en daardoor zie ik hem 'pas' zondag weer. Beetje jammer, aangezien we er maandag ook weer vroeg uit moeten. Mja, ik zal het wel overleven ofzo.. Zie alleen op tegen morgen, iedereen is weg of aan het werk, en ik zit alleen thuis, tot 18.45 :s |
Omg, was ik toch weer om 4 uur thuis. Nu professioneel doen bij skills.
En dan vanmiddag met vriendinnen op weekend, heel fijn (y). En als ik dan terug kom nog maar 3 dagen en dan :D. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik hem weer ga zien en vasthouden, maar ik word héél gelukkig als ik eraan denk! |
Ik ben weinig thuis, hij is weinig thuis. Maar het is wel oke zo, na die maanden vakantie.
Vriendinnetjes gaat wel aardig. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik zit een beetje in de war. Andere vriendinnetjes gaat wel goed, heel gezellig elke keer op UvA enzo, das fijn. Vriendjes sja, gaat goed. Moeilijk, maar oke. |
Citaat:
En onze vriendschap gaat (nagenoeg) zonder moeilijkheden, niet waar. ;) Dus je hebt altijd mij nog. Ookal is dat anders, ik houd wel van je. :) |
Leuke vriendinnen en sjans, goede ingredienten voor een leuke avond (y) Om kwart over negen eruit als je er nog niet zo lang in ligt, is minder. En brak zijn als je bij een nieuwe groep mensen college gaat volgen :D
|
Hij is toch wel heel erg lief... En het begonnen zijn met de opleiding werkt heel goed om mijn gedachten ergens anders op te zetten, dus wat dat betreft gaat het wel iets beter...
Alleen zeer teleurgesteld in mijn ouders, die in helemaal totaal niets willen meebetalen, want ik kan toch lenen... Ik even stom door te denken dat we over die fase heen waren... |
Gister voor 't eerst ruzie gemaakt, en ik voel me echt geweldig schuldig. 't Is ook totaal mijn schuld, geef ik toe. Ik weet ook niet waar 't vandaan kwam.. Nu komt hij meteen na school hierheen om erover te praten. Ik haat dit en ik wil dit niet. :(
en het helpt ook allemaal niet dat ik nog steeds de longen uit m'n lijf hoest en ik de stomme hoestdrank niet fatsoenlijk open kan maken omdat het zo'n druk in en draai tegelijkertijd constructie heeft zodat kleine kindjes er niet aankunnen zitten en ik blijkbaar niet erg goed ben in vreemde constructies. |
Rustig.
|
pff ik mis 'r eigenlijk wel heel erg. Ik verveel me thuis dood, en het vooruitzicht dat ik haar de komende paar dagen niet ga zien, staat me nogal tegen, maar ja, het 'leven' gaat gewoon door. morgen en zondag werken (hel op aarde). Ik heb alweer nachtmerries over mijn werk.
vanavond verjaardagsfeestje van een van mijn betere vrienden, gaat wel lache worden! ik ga 'm 2 gitaren en een amp showen (6) kheb er zin an! :D |
ik heb gister nogal raar tegen m gedaan en ik heb geen idee wat ie nu denkt. waarom zet ikmezelf toch altijd in van die bizarre situaties:confused:
|
Citaat:
|
Vanavond samen werken en daarna ws nog ff naar een café'tje samen :D. Lekker wat drinken, op foute muziek dansen en 's avonds na stomende seks lekker in elkaars armen in slaap vallen ^^.
|
Ik zou willen dat ik niet zo'n complex persoon was, dan was onze relatie een stuk makkelijker. Ik doe hem meer verdriet dan ik zou willen. :(
|
tsja, ik zit nog steeds thuis met poot omhoog..
speel wel iets, maar dat is zo lastig en moeilijk enzeu |
Oeh! Ik had gewoon ff een 9! Damn, anders ben ik gewoon goed :cool: Jeej!
Maarrem, komt wel goed, denk ik :) De klas is oké, we zien het wel :) Geen mannen tot zover, ik ben weer afgekickt :) |
School verloopt tot nu toe op rolletjes, erg leuke (kleine) klas en ik hoop dat ze er over 4 jaar nog allemaal zitten zodat we met zijn allen kunnen diplomeren. Veel meer oudere vrouwen/mannen, maar dat is echt gezellig. :)
|
Nog steeds goed! Hij heeft me muziek van een hele leuke band laten horen en ik vind het echt hele leuke muziek :D Voor het eerst dat we allebei dezelfde muziek leuk vinden, haha. Zondag een 'reunie' van de vakantie naar Italië. Foto's kijken en gezellig kletsen. Heb er zin in.
Ik heb alleen vandaag afscheid moeten nemen van mijn tweede grote liefde; mijn OV. Ik ga dat ding echt missen :'( |
m'n nieuwe klas is volgens mij heel erg leuk, iedereen is best wel gemotiveerd. dat moet ook wel, want dit jaar MOET ik halen, anders is het byebye SPH. maargoed, leuk/gezellig dus. met m'n vriendje gaat het ook HEEL erg goed (y)(y)
|
Citaat:
|
Pff, schijnbaar nogal verwarring ofzo?? ik ben zo single als maar kan, maar de hele wereld schijnt te denken dat mn ex en ik weer wat hebben :confused: ik snap er geen kut van, maar alles gaat mis.. joechei.. *chagerijnig als de pest is* IK HAAT RODDELS :mad::mad::mad::mad::mad:
|
oh oh! mn date heeft nog niet gebeld, terwijl hij had gezegd dat vandaag te doen... nou ja zeg, loop ik zo'n leukerd tegen het lijf met enorme scharrel potentie, word het niks:(
hmmmz mischien heeft ie gehoord wat ik de avond voor de date heb gedaan:o hihi dat maakte vast geen goede indruk!:D |
In elk opzicht gaat het uitstekend met me (y)
Alleen weet ik niet of ik een relatie wil of het zo moet laten.. |
Nieuwe klas lijkt erg leuk te zijn, op sociaal gebied met vrienden/huisgenoten gaat t ook goed momenteel, dus ben tevreden :p
|
het is gewoon NIET leuk om hour 1/humanity te luisteren als zij er niet is... ik ken niemand die zo gestoord is qua 'scorps' liefde als ik. hell, ik ga zelfs gewoon DE gitaar van matthias jabs nabouwen (met wat eigen geintjes erin, DAT dan weer wel!)
|
We hebben net de grote beer gespot, terwijl we naar huis fietste. En toen we in mijn achterpad stonden, konden we 'm nog steeds zien. Echt grappig dat zo'n stom groepje sterren zoveel voor ons betekend. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |