![]() |
Vervroegd eindexamen
Kan iemand mij vertellen welke scholen er mee doen aan het vervroegd eindexamen?? Ik heb het namelijk helemaal gehad :Dhier op mijn huidige school en zou graag willen weten of ik op een andere school mee zou kunnen doen aan het vervroegd eindexamen. Ik ben het afgelopen jaar gezakt, dus eerder examen doen zou erg prettig zijn....:)
|
Waar woon je?
zoek op google op flex-examen, oa Pleincollege Bisschop Bekkers bezoekadres: Avignonlaan 1, 5627 GA, Eindhoven website: www.bbekkers.nl En ik denk trouwens niet dat je nog op een nieuwe school wordt aangenomen dit jaar, nu het schooljaar al is begonnen... |
Moest je dan niet al in de vakantie beginnen met werken voor je examen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij toetsweek begint over 8/9 weken..
|
Dat is echt chill, vervroegd eindexamen. Dán heb je pas lang vakantie! :D
|
Het Wolfert Dalton in Rotterdam doet eraan mee. Ik zit namelijk op het gewoon Wolfert, en heb ook geprobeerd vervroegd eindexamen 'aan te vragen' maar dat mocht niet, dan moet ik wisselen naar het Wolfert Dalton... Dus daar doen ze het wel.
|
Citaat:
|
Op mijn school kan dat wel. Maar tis wel in Den Haag:p tis niet zo ver als Eindhoven :p
|
Citaat:
(Ik vind dat laatste echter echt niet te vergelijken met het normale eindexamen; die druk hoort er juist bij. Ik zou ook wel lekker m'n eindexamen willen hebben kunnen spreiden, veel meer tijd over voor de moeilijke dingen.) En @TS: Ik denk niet dat je nu nog in kan stromen op een andere school en dan zo'n flex-examen kan doen. Daar ben je te laat mee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |