Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   vervelende lui (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=162386)

Joris 19-07-2002 03:54

vervelende lui

ik kom net trug van uitgaan, (nijmegen vierdaagse feesten enzo). En er was dus een man en die moest weg van de politie, maar hij ging er fel tegenin *Wat moet je nou? Wat wil je nu bewijzen eikel, idioot, lul, Moet ik je slaan ofzo*

waarom gaan zulke mensen tegen de politie in, das toch alleen maar vragen om problemen? Dat is eigenlijk een van de toppunten van domheid denk ik zo wel.

Die man werd door 1 bij zijn keel gegrepen en de menigte *uitgesleurd*... wel grappig om te zien eigenlijk :D *evil*.

Tofke_H 19-07-2002 08:49

Dronken lui, mensen onder invloed van drugs, mensen die stoer willen doen,... die gaan daarop in.

jnieuwelaar 19-07-2002 21:15

ja ik weet het niet, kijk als je rustig tegen die agenten gaat praten en uitlegt dat je het zo niet bedoeld had en dat je voor het feest komt maak je nog enige kans. Maar op deze manier niet.

Henri 19-07-2002 21:24

Dat heb ik ook eens bij ons in de discotheek gezien. 2 dronken lui waren een beetje irritant, de portier ging naar ze toe en vroeg ze gewoon vriendelijk of ze eruit wouden gaan, waarna een van die twee gelijk de portier probeert te slaan. Lukte overigens niet, daar was ie te dronken voor, waarna hij hardhandig samen met zn dronken maatje de tent werd uitgewerkt.

Rhinus 19-07-2002 23:31

Niet iedereen kan denken..

Joris 20-07-2002 03:03

deze was niet dronken, en was alleen, dus stoer doen wasser niet bij, maar goed, was wel grappig om te zien hoe stom mensen kunnen zijn.

Jip 20-07-2002 09:36

frustratie van hun eigen kutleven,

osmano 20-07-2002 13:42

Citaat:

Joris-Den-2e schreef:
ik kom net trug van uitgaan, (nijmegen vierdaagse feesten enzo). En er was dus een man en die moest weg van de politie, maar hij ging er fel tegenin *Wat moet je nou? Wat wil je nu bewijzen eikel, idioot, lul, Moet ik je slaan ofzo*

waarom gaan zulke mensen tegen de politie in, das toch alleen maar vragen om problemen? Dat is eigenlijk een van de toppunten van domheid denk ik zo wel.

Die man werd door 1 bij zijn keel gegrepen en de menigte *uitgesleurd*... wel grappig om te zien eigenlijk :D *evil*.

vind je het gek ,de kut wouten moet niemand ,ik heb ook al al 100 X ruzie met hun gehad ,tis gewoon omdat ze nix te doen hebben ,en als je ze nodig hebt zijn ze er niet

Joris 21-07-2002 16:44

Citaat:

osmano schreef:

vind je het gek ,de kut wouten moet niemand ,ik heb ook al al 100 X ruzie met hun gehad ,tis gewoon omdat ze nix te doen hebben ,en als je ze nodig hebt zijn ze er niet

was jij donderdag avond in Nijmegen bij de spijker/???? :D

jnieuwelaar 21-07-2002 16:59

Citaat:

osmano schreef:

*zucht* Maar dan nog ben je een mongool als je tegen ze in gaat. Werkt alleen in je nadeel.

Gewoon ik. 21-07-2002 20:12

Sommigen zijn nu eenmaal kortzichtig en egocentrisch, kunnen het niet begrijpen dat de politie hún gedrag niet tolereert en met een bord voor hun kop gaan ze daar bij voorbaat al tegenin.

Niet echt intellectueel gedrag zou ik zeggen ;)

Rhinus 21-07-2002 23:13

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
*zucht* Maar dan nog ben je een mongool als je tegen ze in gaat. Werkt alleen in je nadeel.
Hij is ook een beetje dom..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.