![]() |
vervelende lui
ik kom net trug van uitgaan, (nijmegen vierdaagse feesten enzo). En er was dus een man en die moest weg van de politie, maar hij ging er fel tegenin *Wat moet je nou? Wat wil je nu bewijzen eikel, idioot, lul, Moet ik je slaan ofzo*
waarom gaan zulke mensen tegen de politie in, das toch alleen maar vragen om problemen? Dat is eigenlijk een van de toppunten van domheid denk ik zo wel. Die man werd door 1 bij zijn keel gegrepen en de menigte *uitgesleurd*... wel grappig om te zien eigenlijk :D *evil*. |
Dronken lui, mensen onder invloed van drugs, mensen die stoer willen doen,... die gaan daarop in.
|
ja ik weet het niet, kijk als je rustig tegen die agenten gaat praten en uitlegt dat je het zo niet bedoeld had en dat je voor het feest komt maak je nog enige kans. Maar op deze manier niet.
|
Dat heb ik ook eens bij ons in de discotheek gezien. 2 dronken lui waren een beetje irritant, de portier ging naar ze toe en vroeg ze gewoon vriendelijk of ze eruit wouden gaan, waarna een van die twee gelijk de portier probeert te slaan. Lukte overigens niet, daar was ie te dronken voor, waarna hij hardhandig samen met zn dronken maatje de tent werd uitgewerkt.
|
Niet iedereen kan denken..
|
deze was niet dronken, en was alleen, dus stoer doen wasser niet bij, maar goed, was wel grappig om te zien hoe stom mensen kunnen zijn.
|
frustratie van hun eigen kutleven,
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommigen zijn nu eenmaal kortzichtig en egocentrisch, kunnen het niet begrijpen dat de politie hún gedrag niet tolereert en met een bord voor hun kop gaan ze daar bij voorbaat al tegenin.
Niet echt intellectueel gedrag zou ik zeggen ;) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |