![]() |
game servers
Ik zat te denken om een topic te maken voor wow waarin je kunt zeggen wat je nickname is en de server waar je in speelt zodat we een overzichtelijke lijst hebben.
bijv World of warcraft nick : dinvine server : eary peak Als je een naam en server wilt toevoegen doe je quote en plak je je naam tussen de lijst. ik kan helaas niet met de lijst beginnen omdat ik op dit moment nog bezig ben om te kiezen op wat voor server ik ga spelen. Wie wil zijn naam en server als eerst op de lijst zetten ? Nick : Server : |
Ja das leuk maar je kan je post maar voor een bepaalde tijd editten.
|
Jullie kunnen toch steeds quoten zodat de lijst per bericht geupdate wordt. Je moet naar de laatste post kijken dat is dan de actuele lijst. Veel forums waar ik op zit werken zo.
|
Citaat:
|
Helaas pakt het forum het niet als je een quote nog een keer quote. Dit zal (me dunkt) zal om de beruchte quote-piramides te vermijden.
Maar daarnaast is er natuurlijk wel gewoon de mogelijkheid van control-C & Control-P :) Nick: Limskragma/Natsukikuga/Maarg Realm: Emerald Dream Aangenomen dat sommige misschien hun tijd verspreiden over meerere nicks :P Natuurlijk niet te gek maken met ál je alts in te voeren ;) |
Nick: Skreadur
Realm: Daggerspine |
care tbh ;o
|
Dargramon/Malforius/Heimdallr - Horde - Stormrage
70 hunter/54 priest/ 17 paladin |
Auchindoun / Shattered Halls
Kinstorx 70 Shaman(Draenei) - Dons 60 Rogue(Gnome) / Zarion 6 Warrior (Orc) |
Dragonmaw
Chimerae, lvl 60 warrior Terracan, lvl 20 mage Tenminste, als die chars nogsteeds daar op die server staan.. heb een jaar gespeeld nadat WoW uitkwam:P Misschien ooit nog wel eens naar 70 lvlen.. |
Realm; Bloodscalp ;(
Faction; Horde Character; Chiepzor lvl 70 UD warrior |
Realm: Outland
Characters; Stronghammer, lvl 70 Pala Bezemsteel, lvl 70 Priest Handveger, lvl 69 Hunter En dan nog een aantal alts |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |