![]() |
Perfecte match
Heb jij wel eens het idee gehad, dat je iemand leerde kennen, en je had zoveel overeenkomsten dat het lijkt alsof je elkaar al jaren kent.
Er zijn bij mij zoveel overeenkomsten, en gelijkmatige interesses ed. dat het lijkt alsof ik daadwerkelijk miss perfect heb ontmoet.:D Ben benieuwd |
Nee, want als ik iemand pas ken dan lijkt het alsof ik iemand pas ken.
|
ja, maar dat worden meestal goede vrienden.
|
Nee
|
ja, en die perfecte match heeft ermee ingestemd met mij te zullen trouwen. in other words: ik heb de mijne ontmoet, en hij dacht er blijkbaar net hetzelfde over, en nu zijn we samen.
|
Bij mij worden dat inderdaad eerder vrienden dan partners... Ik geloof niet zo heel erg in de perfecte match. Alles kan op het eerste gezicht heel mooi lijken, maar er kunnen later altijd dingen veranderen waardoor je niet meer zo perfect bent samen.
|
Jup :). En we zijn al bijna 2 jaar samen :p.
|
Nou ja, heel vreemd genoeg had ik al bij het eerste mailtje van hem een gevoel/gedachte dat ik "mijn leven met hem ging delen".. maar omdat ik dat totaal niet kon weten, wuifde ik die gedachte direct weer weg. Alleen wonen we nu samen, dus instinct had het toch wel goed geloof ik :P
Mja.. We passen ook heel goed bij elkaar ja. Zelfde levensstijl, we willen dezelfde dingen van het leven, zelfde interesses etc. Op je 14e/15e heb je zo een "lijstje" van dingen die je heel gaaf vindt bij een jongen (qua hobbies en kleding e.d.) en zelfs aan dat lijstje voldoet hij op ieder punt, wel grappig :) |
hey ik vindt het wel tof om te oren dat mensen deze ervaring kunnen delen:)
het is net alsof je een team bent, en echt gemaakt bent om elkaar in balans te houden. |
Citaat:
|
nee eigenlijk niet... of misschien tog wel
aleen geen zin om er serieus op daar te gaan ofzo. |
Ja, maar dat is mijn beste vriend! Toen wij elkaar voor het eerst zagen hadden we het binnen 5 min al over futuristische films als the matrix en over kunstmatige intelligentie...wat ons beiden fascineert:P!
|
Ja, en dat kregen we ook te horen van vrienden :) Het leek volgens hen heel vaak zo alsof we elkaar al ons hele leven kenden - terwijl het toen 1 jaar was ofzo. Ik heb dat echt alleen met hem gehad, en hij had precies hetzelfde bij mij; we hebben nooit momenten gehad waarin we niet wisten hoe we iets tegen elkaar moesten zeggen, alles ging gewoon vanzelf. En gaat, want we zijn nu 7 jaar samen.
Ik heb met een vriendin ook zo'n soort klik gehad; vanaf dag 1 voelde we gewoon een soort band en konden we álles tegen elkaar zeggen. Helaas is dat uiteindelijk doodgebloed, geen ruzie ofzo; zij ging verhuizen, naar een andere school, en tja, toen hadden we andere vrienden en andere hobby's en was 't heel snel voorbij. |
Citaat:
|
Ik weet niet echt of ik een relatie zou willen met een jongen die precies dezelfde overeenkomsten met mij en dezelfde interesses heeft. Het zou, zoals enkele hier al zeggen, een goede vriend kunnen worden. Ik ben altijd zo bang dat je dan op een gegeven moment uitgepraat bent met je vriend.
Ik val meestal op andere types met een aantal gedeelde interesses. Maar ik weet ook nog niet echt waar ik over praat want ik ben nog nooit echt ´echt´ verliefd geweest :p |
Citaat:
|
Hmm, ik denk dat zo'n mensen ook eerder vrienden worden. Al kan ik me ook wel voorstellen dat zo iemand mijn geliefde kan worden...
|
Citaat:
ot; de perfecte match.. Hmm.. Ik weet wel dat ik zowel met m'n beste vriendinnetje als met mijn vriend meteen zo'n *klik* had. Maar een perfecte match zou ik het geen van beide willen noemen. |
Nee, eigenlijk niet. :|
|
Jup, al van ons eerste msn gesprek had ik iets van wauw, dit gaat nog ver komen.. Zijn nu bijna een jaartje samen... :)
|
Oh ik wil nog even toevoegen: voor mij, als iemand heel erg hetzelfde is zoals jij zegt, dan vvoelt het als verwantschap. Dat is de verbondenheid, maar is neit aantrekkelijk. Liefde is op iets anders, geen 'broederschap'.
dus vrienden. Maar ik kan natuurlijk wel het idee hebben dat iemand goed bij me past vanaf het begin. |
Citaat:
|
pefect match? mag een wonder zijn als ik dat ooit is mag tegen komen. schrik eerder de vrouwen af met mijn opvattingen etc
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha. naja, een vriendin en een vriend van me hebben iets met elkaar, en die 2 zijn echt PRECIES hetzelfde in denken en doen. écht 2 handen op één buik zeg maar. ik zou nooit een relatie met iemand kunnen hebben die over veel dingen hetzelfde denkt etc., omdat ik me dan kapot zou gaan irriteren na een tijdje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij moet er dus zeker wel wat overeenkomsten in mening zijn, maar ook zeker wat verschillen; een mooie mix dus. Maar dan nog kan iemand de 'perfecte match' zijn waar het gewoon direct mee klikt. |
Nee dat heb ik nooit. Vooral ook omdat de enige die gemaakt is voor mij ikzelf ben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |