![]() |
wat zoek ik?
Weer een klassieker: wat zoek ik?
De bedoeling is dat je een paar aanwijzingen (kunnen woorden, namen, dingen etc zijn) geeft, daarna moet de persoon na je het antwoord geven en nieuwe aanwijzingen geven. Voorbeeld: Frodo Sam Merry Pippin Het antwoord is hier natuurlijk: Hobbits OK, topicstarter begint. Rein Vos Bruin Beer Midas Wolf Barend Buizerd Vittorio Wezel |
De leden van de Booswichtenclub.
Lewis Wilson Robert Lowery Adam West Val Kilmer Michael Keaton George Clooney Christian Bale |
Batman?
|
Ja!
|
Bernie Mac
Carl Reiner Casey Affleck Elliot Gould Don Cheadle (Natuurlijk wat moeilijker gemaakt dan zou kunnen) |
acteurs, en verdomd goeie ook...
Maar waarschijnlijk wil je dat ik meer specifiek ben. Ik weet dat de onderste 4 Batman hebben gespeeld, maar van de bovenste drie zie ik het verband niet. hamburger friet milkshake donut |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry, ik had net extreem last van rubberband
Stomme ding heeft er gewoon 10 minuten over gedaan om het neer te zetten... Die van Lisaaah is Oceans Eleven Die van mij was Mc Donalds, maar ik had expres geen merknamen gebruikt :cool: nieuwe: bonobo gorilla chimpansee Orang-Utang |
apen
lulz pool's closed due to AIDS Do u liek mudkipz? Lollercaust Longcat Tacgnol |
onzin? :D
|
Citaat:
t heeft een bron :o |
lolcats?
|
Citaat:
|
Tijd voor een tip.
|
Betercore!
Felipe Kimi Lewis Fernando |
Citaat:
nee het is niet betercore :nono: hij WOU dat ie t had bedacht :nono: ok nog 2 tips: /b/ ED |
Citaat:
ontopic: 4chan natuurlijk ;x edit: godver nu moet ik zeker iets euhhhm ronde vormen vrouw melk lingerie ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Nieuwe: L. B. Jefferies John Ferguson Rupert Cadell Ben McKenna |
Google geeft erg veel hits voor Hitchcock, dus ik gok dat de overeenkomst tussen deze vier onbekende namen Hitchcock is...
fragiferum pratense repens dubium |
hahaha, deze heb ik met behulp van google, maar ik wist hem eigenlijk zelf ook al (biologie :rolleyes: )
het zijn soorten uit het geslacht Trifolium, oftwel klaver. ga er eentje verzinnen. momentje... [edit] hurk openbaar water bril |
toilet :p eenvoud ^_^ nu ik weer :o
Cohen the Barbarian Rincewind Victor Tugelbend Granny Weatherwax Death |
Citaat:
L. B. Jefferies John Ferguson Rupert Cadell Ben McKenna |
Citaat:
|
Citaat:
Rupert Cadell van Rope L. B. Jefferies van rear Window John Ferguson (Detective John "Scottie" Ferguson) van Obsessed with Vertigo Hoofdpersonages in films (en TV series) van Alfred Hitchcock :nono: mn oude blijft staan: Cohen the Barbarian Rincewind Victor Tugelbend Granny Weatherwax Death |
Citaat:
L. B. Jefferies John Ferguson Rupert Cadell Ben McKenna |
Citaat:
|
Een hint:
St, je ma's tarwe. Kom op, nu moet ie goed te raden zijn. |
Nog een hint dan:
Je waste trams. |
Het word er alleen maar vager op :o
|
Zet de twee hints nou eens naast elkaar en kijk er goed naar.
Jezus, wat een n00bs hier. Paranoide weet het wel. Maar ja, waar is die als je haar nodig hebt? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de taal doet er niet zo toe. |
Okee, nog eentje:
Je staat er, mw. Als jullie het nu nog niet weten. :| |
Ik weet het niet.
|
Als morgen nog niemand het weet pm ik Paranoide of zij even wil komen en antwoorden.
|
Haha, ik kwam al vanzelf langsgewaaid en ik kom jullie wel uit de brand helpen. Maar echte bikkels spieken niet en gaan 'm alsnog proberen te raden, want hij is inderdaad echt heel makkelijk.
Spoiler
Het antwoord op die van trophus is overigens dat 't allemaal personages zijn uit Discworld van Terry Pratchett. Nieuwe: - Dan Castellaneta - Julie Kavner - Nancy Cartwright - Hank Azaria - Harry Shearer - Yeardley Smith Ik kan garanderen dat minstens de helft van jullie deze namen meer dan eens langs heeft zien komen. |
Maar in tegenstelling tot normaalgesproken staat Yeardley hier helemaal achteraan. :(
|
Fuck, te laat voor de James Stewart...Ik wou net de anagrammen oplossen toen ik Para's antwoord al zag.
Simpsons stemacteurs. Mijn rijtje komt zo. Edit, hier: Lounsbery Clark Johnston Thomas Reitherman Larson Kimball Kahl Davis |
Citaat:
Nu iets met voornamen: Seymour Timothy Waylon Abraham Clancy |
Skinner, Lovejoy, Smithers, Simpson, Wiggum.
Karakters uit The Simpsons. |
nieuwe?
|
Ik geef wel een nieuwe.
Hermitisch geconjugeerde Complex geconjugeerde Inverse Symmetrische Spoor Dimensie Rang Determinant |
Kom op Darkiekurd, die moet je weten.
|
Citaat:
Ben even kwijt in welke film ze ook alweer voorkomen, heb t ooit eens gezien, butterfly effect? Donnie Darko? zoiets, volgens mij was t Donnie Darko.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hup, nieuw, en nu een keer een leuke!
|
De mijne is nog niet geraden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |