![]() |
wat is een leuke pc game?
kan iemand mij een suggestie geven voor een leuke pc game..ik heb een nieuwe pc dus systeemeisen zijn niet echt een probleem. ik zoek liever geen schietspel, dus kom maar met je tips!!
|
Civilization II is de beste PC game.
|
is dat een schietspel ofwat?
|
Nee, want je zegt net zelf dat je dat niet wil hè.
Het is turn-based strategy. |
Warcraft III is een rts met een goede grote online community.
|
ja nu snap ik het..leg uit..
|
Een strategiespel waarbij je goud en hout moet verzamelen, heroes en units moet bouwen en uiteindelijk je tegenstander mollen. Warcraft 3 is een hoog gewaardeerd spel en wordt erg veel online gespeeld. Ook de singleplayer wordt erg gewaardeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of check op deze site: http://www.gamesmeter.nl/list/ Een lijstje van de beste 250 games volgens de gebruikers van de site. |
Citaat:
|
De gehele Command & Conquer series.
top games (y) (generals misschien iets minder, maar ach, boeiend) |
Als je niet wilt schieten, blijft er nog een teringzooi over, zowel nieuw als redelijk oud. Wat zijn je andere wensen; snel, traag, diep(zinnig), mooi?
Ik speel wanneer ik eindelijk eens wat meer tijd heb, in sessies waarin ik bijv. Fifa 2007 en Medieval: Total War afwissel. Fifa is een snelle voetbalgame en Medieval is een redelijk diepe, historische (ok, niet alles klopt, maar de sfeer en het idee komen overeen) strategiegame die afwisselend met beurten (jij bouwt/verplaatst legers/doet aan diplomatiek, zij doen dat erna en dan jij weer enz.) en real-time (legereenheden reageren meteen op commando's, snelle beslissingen zijn soms vereist) veldslagen werkt. Zeau, alles in één zin geknald. |
Citaat:
|
Alpha Centauri >>> alle andere PC games.
Dat zegt overigens niet heel erg veel. |
World of Warcraft ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is fifa 07 wel fijn voor op de pc..hoor verhalen dat ie op ps2 beter is?
|
Fallout 1+2
|
Als je van online houdt, zou ik Guild Wars zeker aanraden.. geen maandelijkse kosten en geen grinden/spawncampen/loot stealing en je skill wordt niet bepaald door het aantal uur dat er op je character staat, maar hoe goed je echt bent.
Als dat niet echt je ding is, is TeS 4: Oblivion ook een aanrader, veel te doen en hoge replay waarde. |
Fallout
Gothic Maar die draaien allebei perfect op oude kut pc's dus die wil je vast niet spelen. |
Je bent wel lekker specifiek met wat je wilt.
Nouja oke: Arcanum of steamworks and magick obscura - Een roleplaying game (RPG) Vampire: The Masquerade - Een roleplaying game (RPG) Black and White 2 - Soort real time strategy (RTS), je speelt een god. Warcraft 3 (+frozen throne)- Een real time strategy (RTS), maar als je online speelt zijn er een heleboel verschillende mogelijkheden, waaronder ook rpg maps enzovoorts. Dit spel moet je eigenlijk alleen nemen als je online wilt spelen, vind ik. Nou, hier kan je hopelijk wat mee. :o |
is b&w2 nog wat?
B&W1 vond ik wel leuk, maar dat ging na een tijdje god spelen toch ook wel vervelen.. na je mensen helpen, het dorp een keer platbranden en kijken hoe ver de ventjes kunnen vliegen werd het ook wat saaier.. good old days.. |
Settlers II is de beste PC game! :)
Verder, Settlers C&C Simcity Civilization Tomb raider Delta force Day of the tentacle Dát zijn de beste spellen eva made.. |
Ik mis toch echt warcraft in die reeks..
|
Het spijt me, maar ik dus niet :p
Ik heb het spel zovaak gezien. Maar nog nooit ooit 1 sec gespeeld omdat die lui die het speelden zo hooked waren dat ze eigenlijk vergaten dat ik erbij zat. Klotespel.. Geef mij maar gewoon Diablo 2. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doelde inderdaad ook op de rts warcraft;)
2 heb ik het meest gespeeld trouwens, hoewel 3 volgens mij populairder was:) |
Hitman natuurlijk, barbaren.
4 delen, in chronologische volgorde Codename 47, Silent Assasin, Hitman Contracts of Bloodmoney. |
stond Rome total war er al tussen?
(wel dan de mods trouwens, vanilla is een beetje te makkelijk) |
Kijk eens bij de afgeprijsde games in winkels, daar liggen vaak hele leuke dingen tussen, zo kan je een beetje 'genre testen'. Ik zag Command & Conquer echt super goedkoop ergens liggen; wel een aanrader, vind ik, en als het genre je bevalt, kan je nieuwere games in dat rijtje aanschaffen.
Jammer dat ik geen schietspel aan mag raden, want ik heb me zo enorm vermaakt met Battlefield 1942, en die ligt nu ook gigantisch goedkoop in de winkel :o Als je een beetje een goede internetconnectie hebt, is dat echt gigantisch gaaf; lekker rondcrossen in leuke jeeps en tanks en proberen de oorlog te winnen. |
Haha Andijvie, jij bent wel de laatste die ik aanzie als schietspel-adept. :D
|
Citaat:
|
whaha:P
dat had ik inderdaad niet verwacht;).. altijd leuk natuulrijk.. goh, BF1942.. goede oude tijden.. zou het eigenlijk weer eens uit de kast moeten pakken.. maar vraag me af of het nog gespeeld wordt. volgens mij speelt nu iedereen dat (achterlijke) BF2142 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Day of Defeat: Source
Lekkere online WO:II shooter. Denk aan counter strike, alleen dan zonder het "als je niet minstens 90% headshots maakt is er geen kut aan voor je"-gedeelte. +WO:II is gaaf. *O*en deze nieuwe smilie ook. (ik ben hier voor het eerst sinds veel tijd doei) |
Is DoD nog wat?
heb het vroeger helemaal grijs gespeeld als mod voor halflife 1.. maar nu moet je dus eerst source kopen, kost niet zo veel, dat is waar, maar is het het een beetje waard? |
Ik vind Spellforce altijd zo'n ondergewaardeerde game. Over heel veel tijd uitgesmeerd grijs gespeeld. (y) Jammer alleen dat ik nog wel even zal moeten wachten voor ik deeltje 2 aankan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whacky wheels :D
|
Citaat:
|
Rome total war, Rome total war barbarian invasion, rome total war Alexander.
|
Age of Empires II (of III zo je wilt) (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |