![]() |
Haaruitval
Hoi,
Al drie jaar lang dus vanaf ongerveer mn 15e heb ik last van haaruitval. Ik ben ervoor naar de dokter gegaan en vervolgens naar het ziekenhuis, maar die konden allebei geen verklaring geven voor het feit dat ik haaruitval had. Mijn bloed is ook onderzocht en daar is niks gevonden. Ik ben verder gezond en heb geen ziektes. Het heeft erg veel invloed op me gehad want ik heb lange tijd in een depressie gezeten en heb veel minder zelfvertrouwen erdoor. Ik vroeg me af of er nog iemand is die dit heeft meegemaakt of zelf meemaakt op dit moment en of iemand me misschien tips kan geven ?? |
Het zal wel genetisch bepaald zijn, kun je weinig aan doen vrees ik. Kun je geen afspraak maken met een voedingsconsulente?
|
Er zijn ook jongens met normale haargroei die hun hoofd kaalscheren. Misschien moet je dat doen en er nog trots op zijn ook.:cool:
|
Ik ken twee mensen die dat op jongere leeftijd dan gemiddeld hebben en zij zitten er ook allebei erg mee. Maar bedenk je dan: er is niemand die vindt dat het slecht staat, het zijn allebei gewoon leuke mensen en ze worden er niet op aangekeken dat ze minder haar hebben. Een paar kleine plagerijen kunnen er wel af, verder wordt er niet eens over gesproken. Het maakt gewoon niets uit.
Misschien dat je je beter zult voelen als je weet dat anderen je er niet op zullen veroordelen? |
Dit staat overigens ook op Lichaam en Gezondheid: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1625301
|
Hm, dan zal één van beide dicht moeten. Cartman88, ben je meer op zoek naar lichamelijke oplossingen of een manier om er psychisch mee om te gaan? Want crossposting mag niet.
|
Citaat:
|
Ok, dan mag je op L&G verder discussiëren. :) Geen punt, de regels vind je in de announcements bovenaan elk forumonderdeel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |