![]() |
Ik zoek een media host
Hallo ik ben bezig met een anime site en ik zoek een media host!
Voor mensen die het niet weten dat is een host met echt heel veel mb en oneindig transfer per maand.Om bijvoorbeeld dragonball Z afleveringen online te zetten en dat soort dingen. |
Zoiets kost geld .. dat begrijp je wel hoop ik?
|
Citaat:
2. Het is illegaal |
|
laatst was een zelfde soort topic en bood iemand een optie met een host met onberpte ruimte en transfer
maar je moet er maar niet te veel van verwachten xoom was hier ooit goed in |
http://www.amok.dk
Is een snelle server, moet je een klein beetje deens kunnen :D... je moet wel klein beetje instellingen veranderen bij je FTP-programma, want anders lijkt hij heel sloom qua uploaden... bv. http://oliver_verheij.amok.dk/ <--- 50 MB heeft deze persoon, toevallig iemand die ik ken... Meer kan, maar dan moet je aangeven waarom je dat wilt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zelf met wereldofanime een host met oneindig mb en oneindig transfer en nog gratis ook.Dus ik d8 geen media host nodig maar hij verwijdert automatisch .exe files dus en ook filmpjes.
|
Goh, welke host is dat?
|
Sorry ik mag die niet zeggen ik heb hem van een jonge gekregen en mag hem niet zeggen je kan er geen accounts aanmaken meer zijn ook dicht. :D
|
Citaat:
|
Ok ik zeg hem www.hostultra.com
|
*grin*
"Please note that any information or material sent to hostultra.com or any of its related sites, services, or e-mail addresses will be deemed NOT to be confidential. By sending hostultra.com any information or material, you grant hostultra.com an unrestricted, irrevocable license to use, reproduce, display, perform, modify, transmit and distribute those materials or information, and you also agree that hostultra.com is free to use any ideas, concepts, know-how or techniques that you send us for any purpose." "File Size. Files larger than 1 Mb cannot be uploaded to the hostultra.com servers" Verder vraag ik me af welke addertjes er nog onder het gras zitten. Ze maken geen backups, en geven geen enkele garantie wat betreft het voortbestaan van je site. |
Nou ik heb geen last gehad ermee.
|
pubstro ;)
anders zet je je eigen comp als FTP?, maar ik zouw er niet aan beginnen als ik jouw was, DBZ afleveringen, ik heb in 3 weken 23 site's zien sluiten, allemaal gedoe met rechten ensow, is bes wel illegaal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |