![]() |
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats
Net binnen, heb niet echt veel om te vergelijken aangezien ik verder weinig van ze ken, heb ze alleen een keer live gezien en toen heb'k me wel vermaakt. (was ook wel erg vd kaart)
Klinkt lekker tot nu toe :) |
Vorige was beter, maar deze is ook best tof. Show afgelopen zaterdag was leuk. Ohja en empire is een aanfluiting en third degree is tof.
|
pete philly is wel leuk en aardig, maar toen ik hem live zag was het een regelrechte aanfluiting.
|
nogal saai
|
Citaat:
Jazeker vriendelijk bezig vandaag. |
ik dig het zeerr goed!_O_:'(
|
Heel dope sowieso. Vorige album was beter (vind ik tot nu toe) maar misschien is MR een 'groeialbum'. Beats zijn tof en teksten ook maar de zogenaamde vibe mis ik nog hier en daaar. Bij 'Traveller' kreeg ik trouwens kippenvel, wat een goede plaat track!
|
Balance begin is vet, GMB heeft echt een dope stem. Traveller is inderdaad ook heel mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou nou jongens, laten we het even ontopic houden.
|
Citaat:
|
traveller is echt een heerlijk nummer!
|
verschrikkelijk
met z'n legerpet |
Wel een aardig album, maar haalt het imo niet bij Mindstate.
|
Was de donderdag voor de release bij de 3VOOR12 presentatie, ik was razend enthiousiast en kocht meteen het album, maar wat een tegenvaller. Alles klonk zó veel beter live, de liedjes hebben hun pit verloren op het album imo.
|
Een heel redelijk album. Mindstate was inderdaad beter, kan niet precies duiden waarom. Misschien heeft MR een beetje.. weinig bpm ofzo? Of iets teveel van hetzelfde? Enfin, Mindstate had een betere kadans, oid.
Klappers van deze cd zijn de titelsong Mystery Repeats, met Perq weer eens op de cello. Heel mooi. Balance ft. GMB. Dope raps. Empire. Wéér die cello (L) High Tide. Check het dan van klassiek naar dnb gaan! Traveller, Fish to Fry, Time Flies: OK. Q&A trek ik minder, net als Last Love Song. |
De tekst van empire is zo slecht, dat verneukt echt het nummer. + de intro.
|
De try out was leuk van Mystery Repeats, maar ik denk dat ik Mindstate wel beter ga vinden. Binnenkort album maar even halen.
|
Q&A en High Tide zijn voor mij de tofste nr's op het album. Tis wel een groeier, na een aantal luisterbeurten trek ik m al een stuk beter dan na de eerste keer.
|
1 Nr gehoord, klonk lekker, ben benieuwd
|
Citaat:
maaaaaar toen... ging ik vrjidag naar een concertje in nijmegen en toen had meneer geen pet op !! (Y) wat een rust! vond het meteen een stuk leuker :D |
Hij was vanochtend in Goedemorgen Nederland ook zonder pet (y)
|
in de winkel waar ik werk trad ie ook op. (zonder pet:rolleyes:)
ik vond het wel aardig klinken. cd is ook best prima maar ik luister het thuis niet. ook uit principe want die pete philly is zo arrogant als de pest:) |
Waar maak je dat uit op?
-edit: niet dat ik 'm probeer te verdedigen hoor, meer uit nieuwsgierigheid. |
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik snap wel dat mensen die indruk kunnen krijgen. Ik trek persoonlijk zijn spreekstijl nogal slecht: één op de drie woorden in engels. Het klinkt daardoor alsof hij een beetje tof zit te doen, maar volgens mij is het gewoon zijn maniertje.
|
Hij komt uit Curacao (of Aruba ofzo) dus dat zit er een beetje in lijkt me.
|
volgens mij is het juist wel een aardig ventje.
|
Goed te doen!
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja, dat valt inderdaad onder de categorie bakkes houwe en speule!
|
Mja ik erger me er live ook als een malle aan. Op de release party in de melkweg was het echt gewoon lachen gieren brullen met de beste man. "OH SNAP, y'all shinin' tonight, BRAWLLL yeah! Gotta put them sunglasses on 'cause y'all shinin', y'all bright y'know"
|
Citaat:
|
Ik heb 'm een keer ontmoet en toen vond ik hem wel echt verschrikkelijk arrogant. Hij voelde zich een stuk beter dan de rest. Is -ie ook, maar dan nog.
Senna, die er ook bij was, was daarentegen hartstikke vriendelijk. Anyway; het nieuwe album heb ik nog niet gehoord, maar ik ben wel verliefd op Mindstate. Binnenkort naar de Effenaar naar hun optreden. Ik heb er zin in :)! |
Ik ben er trouwens bij @ Tivoli *O*
|
Citaat:
maargoed het kan natuurlijk ook verlegenheid zijn:rolleyes:;) |
Ik weet het nog niet met het nieuwe album, net weer geluisterd, en het begon toch allemaal erg op elkaar te lijken na een tijdje. Niet zoals mindstate alle nummers totaal anders.
|
Wie is naar een van zijn concerten gegaan? Ik was in Utrecht, en vond de show degelijk. Geen gekke dingen. Dit album leent zich naar mijn mening een stuk slechter voor op het podium dan Mindstate. Arts the Beatdoctor & Sotu in het voorprogramma rockten!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21. |