![]() |
Overstappen
Hallo,
Ik doe op dit moment Biomedische Wetenschappen in Leiden, maar het is toch niet echt wat ik zocht, dus ik zou graag willen overstappen naar een andere studie. Heeft iemand hier ervaring mee en is het nog wel op tijd? |
Niet wachten, maar gewoon doen, ongeacht wat iedereen zegt :)
|
Volgens mij is officieel de inschrijving al gesloten (31 aug is einddatum dacht ik?), maar er valt waarschijnlijk nog wel wat te regelen.
Wel zonde dat je dat na de eerste week al weet. |
Je kunt je over het algemeen het hele jaar door inschrijven (y)
|
juist goed als je het na de 1e week al weet. maar eh kan je na een week al weten dat het niks is? heb je vantevoren er niks over uitgezocht oid?
|
Bij veel hogescholen kan je je inschrijving nog regelen tot en met 30 september, maar ik weet niet hoe dit geld voor universiteiten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, ik weet het na een week al, het is iets teveel presentaties en rapporten enzo. Ook zit er helemaal geen wiskunde meer bij, wat ik in de 6e klas juist leuk vond. |
Weet je zeker dat je al een goed beeld hebt van de opleiding? Mijn eerste paar maanden waren totaal niet vergelijkbaar met de rest van de opleiding. Als ik jou was zou ik nog even een ouderejaars vragen of de eerste maanden van de studie representatief zijn voor de rest van de studie.
|
Hoe zit het dan met het geld...?
Als je nu zou overstappen, raakt er dan veel geld verloren. Of valt dat mee, omdat je iets anders gaat studeren? |
er gaat geen geld verloren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |