![]() |
[TK] zwart houten oefenpiano
|
Mooi.
Maar hoe oud is ie? Is ie veel bespeelt en goed onderhouden? En hoeveel wil je er voor hebben? |
Ik weet niet precies hoe oud ie is. Ik heb m overgenomen van m'n buurvrouw, en zij had hem weer van haar vader volgens mij. Er is niet zoveel op gespeeld, maar hij is pas gestemd en de klank is nog mooi.
Ik hoef er niet zoveel voor te hebben omdat ie nogal in de weg staat. 250 euro zo'n beetje? |
Had ik maar wat meer ruimte. :(
|
Volgens mij kan je daar veel meer voor krijgen dan 250 euro.
Kijk maar even op marktplaats. Daar bieden mensen net zulke pianos aan voor 1100 euro. |
Nou ja, hij staat op marktplaats en ik heb wel een paar (3) reacties gehad, maar niemand wil m tot nu toe kopen. Dus ja... Hij moet echt snel weg, vandaar t lage prijsje :)
|
oh ja, je krijgt de (oerlelijke :p) pianokruk er gratis bij.
|
jammer dat 'k geen plek heb.. Maar de prijs lijkt me op 't eerste gezicht ook erg laag (tenzij het eigenlijk een wrak is)..
Ik zou kijken of een pianozaak 'm wil verkopen..? Dat gaat vast ook snel.. (Door de lage prijs zijn mensen nu ook geneigd te denken dat het niks is, vergeet dat niet!) |
Bedankt voor de tip. Ik had op marktplaats echter geen prijs erbij gezet, slechts 'bieden'. Nou ja, misschien schrikt dat mensen ook af en kan ik er beter wel een prijs aanhangen. Wat is wel redelijk dan? Het is absoluut geen wrak. Hij is wel oud, maar hij klinkt nog mooi.
|
Mja ook al geen plaats :( Ik denk overigens dat het mogelijk moet zijn om er meer dan 250 euro voor te krijgen maar ik zou niet weten waar je moet beginnen
|
Ik ken iemand die een piano zoekt, ik zal haar even doorlinken.
|
Citaat:
dankje. :) |
Verhuur je er een bus bij? :')
|
Nee, maar er staan genoeg pianovervoer-bedrijven op internet hoor.
|
Nog iemand interesse? Iemand heeft een bod gedaan van 200 euro en ik denk dat ik het maar doe, tenzij iemand van plan is meer te betalen :)
|
Als ik me huisje al had, dan had ik 't gedaan..
maar helaas :( |
Citaat:
|
Citaat:
Hij hoeft namelijk niet vandaag of morgen weg, als ie in juni maar weg is. |
Citaat:
|
Had ik maar ruimte:(
|
wanneer is hij voor het laatst gestemd, en wanneer heeft hij voor het laatst onderhoud gehad?
|
Citaat:
Onderhoud weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb de piano zelf pas sinds januari. In dat halfjaar heeft ie iig geen onderhoud gehad... |
Citaat:
|
De piano is verkocht. Topic kan dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |