![]() |
Welk soort tepels vind jij opwindend?
Groot, klein, licht, donker?
En waarom? |
Gosh, kzou t ni weten. Van die enorm grote salamischijven vind ik meestal maar niks, van die lange tepels vind ik ook niet alles. Tsja, ehhhh. Boeie.
|
ligt er ook aan wat voor borsten ze heeft.
Wat ik zelf het mooist vind om te zien zijn mooie volle stevige borsten (ik bedoel niet groot maar vol en stevig) en dan lichte kleine tepels. Jah ik heb een rare smaak :) En waarom: mwah weet niet. is gewoon mooi om te zien vind ik. Maar het is voor mij niet verplicht ofzo hoor |
is moeilijk, maar ze moeten in ieder geval bij de borsten passen!
maar mijn voorkeur dan, wat ik wel mooi vind is een D-cup met een tepelhof als een rijksdaalder (weet je nog?), met tepels die niet zo heel groot zijn, maar wel zo dat het nog .knopjes, zijn, waar je op kan zuigen en in kan bijtn (zachtjes) en over kan wrijven ... |
Niej al te grood, maar voor de rest boeit het me eigelijk niks...
|
hmm de mijne niet iig :(
Ik vind het mooi als ze wél een beetje groot zijn en niet al te gevoelig, dus niet dat je sex hebt en daarrna nog een week pijn... En als ze makkelijk "hard" worden zeg maar... En qua kleur vinnik roze wel mooi. |
in verhouding tot de borsten. Meestal kleiner en lichter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat de mijne te snel pijn doen, dat is irritant voor mezelf, maar lijkt me ook best irritant voor degene die er mee bezig moet zijn zeg maar... En ze zijn niet echt groot, en ehm...reageren niet onwijs snel zeg maar :D :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehm.......alle tepels?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De tepels van vrouwen :rolleyes:
Grtz, F |
Citaat:
whoehoe :cool: (y) :p |
Citaat:
héél fijn zelfs :D :o |
Citaat:
|
Klein en licht! :p
|
die van m'n vriendin
|
Mijn tepels zijn redelijk groot (medium size ofzow?:D).. maar wel licht gekleurd.. dat vind ik wel mooi. Ik had ze wel wat kleiner willen hebben want das mooi. Maarja ik heb geen a-cup dus het past wel n beetje.
Tsja verder vind ik donkerbruine tepels lelijk bij een lichte huid, en vind ik van die 'knopjes' tepels lelijk, van die tepels die net wratten lijken.. die los op de borst lijken te liggen :D Cat |
Citaat:
Ik vind medium kleur wel mooi en dan best klein zoiets als de 20 eurocent :p (bij vrouwen dan) |
Neej ik ga voor de 50 eurocent. :D
Ach als het maar in verhouding is... verder maakt het toch niet zo veel uit lijkt me..? Kusje, Kronkel. |
Citaat:
|
Citaat:
Hmmz, ff een plaatje zoeken misschien of mogen er geen tepels gepost worden op dit forum? :D |
20 eurocent? dat is wel heel erg klein ja, doe mij maar 2 euro :D
|
Zei ook maar wat, ben nog op zoek gegaan naar een 20 eurocent muntje, maar (nog steeds) niet gevonden :S
|
ik hou iig niet van tepels die veel bruine mensen hebben, met de doorsnee van een theekopje ofzo (dat is ceht veel te groot)
|
Mh, blijkbaar heb ik iets moois aan mij, tepels :D:D:D *heeft nu lol*
|
Citaat:
|
Ehm naja beetje lichtroze :) en liever niet te lang , alhoewel dat ook lekker kan zijn :P
|
Citaat:
|
je kijkt ook echt eerst naar de tepels voor je iets met iemand begint :rolleyes::confused:
|
Citaat:
waarom stellen jongens altijd zulke hoge eisen ? |
licht en strak
oh ja en hard |
Eh, vrouwentepels dan maar?
|
nou voor jongens vind ik klein en licht wel vrij normaal en dus meest opwindend...... :D :p :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou van kleine tepels, niet al te donker en vooral als ze stijf zijn kijk ik erg graag naar :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |