![]() |
Fantasiën
Hey,
de laatste tijd heb ik fantasiën over seks met mn zus. Ze ziet er goed uit enzo. Wie van jullie heeft er nog meer fantasiën over seks met zijn/haar broer/zus? en wie heeft daar ervaring mee? |
Om een goed antwoord te kunnen geven hebben we eigenlijk wel pics van je zus nodig.
|
Citaat:
Hier sluit ik me bij aan.(y) |
Als je het risico wilt lopen om door je pa je schedel ingeslagen wordt, of en je waarschijnlijk door de rest van de familie scheel aangekeken.
maargoed of het raar is? Hoe oud ben je eigenlijk? Toen ik 15 was wou ik ongeveer ook alles wat vrouwlijk bespringen, mijn zusje heb ik nooit als optie beschouwd though Kortom als je gewoon geil bent zolu ik me sowieso inhouden, dan is die wip die problemen dat niet waard. En als je een relatie met haar wilt beginnen dan verwacht maar een hele hoop weerstand van zo ongeveer iedereen |
omg, dat is een vriendin van me!
|
Even snel een backupje maken van die foto. ;)
|
Citaat:
|
Waarom is die link weg :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(y) Ik zou haar ook wel doen, in principe.
|
Neh, ik fantaseer niet over m'n zusje. Ben niet lesbisch namelijk. Maar mijn vader daarentegen.. Poeh. :y
:rolleyes: |
Het komt veel vaker voor dan je denkt hoor en is heus niet raar :) Accepteer het gewoon, het gaat vanzelf over :) Ik heb heto ok gehad, en het duurde bij mij maar een week of 2 weken ofzo, toen ik een jaar of 15 was idd.
Geen reden tot paniek :) Hou het alleen wel bij fantasieën :) |
Citaat:
|
Sjoooongejonge, waar gaat dit heen met de wereld. *zucht*
|
Citaat:
|
Ontopic reacties zijn gewenst, offtopic reacties worden bestraft. Zodat het duidelijk is...
|
Citaat:
Als je 's nachts eens 'n keer per ongeluk droomt dat je seks hebt met zus/broer/vader/...., dan is het niet raar omdat dat meestal niks met seksuele lusten te maken heeft. Maar wanneer je er echt bewust over gaat fantaseren is het niet echt gezond. |
Citaat:
en ontopic: hoi niels nog ontopiccer: ik heb een broertje en hij is net zo onaantrekkelijk als ik ben, dus nee, lijkt me ook niet echt gezond (y) |
Pm!
|
Stuur me die foto ook aub.
|
Citaat:
afz. poep |
Citaat:
|
Citaat:
|
pm ff die foto plz
owja het is raar |
Foto! pm graag :D
zolang je het maar bij fantasie houdt lijkt het mij geen probleem, en gewoon voor jezelf houden.... |
Och, als zij het ook wil kun je haar gerust eens in de poes naaien.
|
Citaat:
|
Ja, maar je zus in haar kont neuken is gewoon fout.
|
pm!
Edit: kan er wel mee door. |
PM! Ik wil ook weten hoe die zus eruit ziet.
|
Please lieve Uice (wtf heb je met je naam gedaan?) of Noodles! :)
Ik wil ook meegeilen. |
Ik ben om, pm me svp
|
pm plz
|
Citaat:
|
Ok, stop maar. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |