![]() |
Doel van sport...
Je doet aan sport (of niet); wat probeer jij ermee te bereiken? Wat is je drijfveer.
Bij mij (football) is het vooral het plezier in het spelen. Een voor mij heel nieuwe sport helemaal ontdekken. Een ander doel / gevolg is dat ik mensen ontmoet, sterker word en meer lef krijg, maar dat komt er bij, zonder zou ik het denk ook doen. Fitnessen doe ik weer om beter football te kunnen spelen. |
vrienden, plezier, goed voor je lichaam, één voor allen allen voor één,...
Voor het eerste en het tweede ben ik trouwens gestopt met voetballen. |
vrienden,plezier,conditie,winnen
|
ik doe het meer voor me zelfvertrouwen.
Ja klinkt mischien heel raar. Maar ik heb vroeger 98 kilo gewogen. En sinds 35 kilo ben afgevallen doe ik nu al 2 jaar aan sporten fitness en conditie trainingen. En daardoor voel ik me gewoon veel beter na elke prestatie die ik geleverd heb en ben ik nu eindelijk lichamelijk in topform. Ik zou nu ook niet meer zonder sport kunnen |
beoefen verschillende vechtsporten.
lekker uitleven, ff alle energie kwijt. heb je 'n rotdag gehad kan je alle woede eruit schoppen/slaan. zelfvertrouwen, je voelt je 'n stuk veiliger omdat je weet dat je jezelf prima kan verdedigen. conditie, een gezonde geest in een gezonde lichaam, zeggen ze toch wel 's. Hobby/plezier, 'k vindt 't gewoon leuk om te doen. |
Just 4 fun!
Ik weet van mezelf wat ik kan, dus ik moet niet gaan dromen, al is dat wel eens leuk. Als ik misschien was doorgegaan met voetballen, dat ik iets hoger zou kunnen spelen, maar nu heb ik heel veel fun in de plaats. En zo gaat dat ook met de rest. |
Citaat:
bij basketbal voor de LOL |
voor de gezondheid en voor het plezier :confused:
|
ik basketbal vooral voor de lol maar toch ook wel voor het winnen natuurlijk! en om mn conditie een beetje op pijl te houden...
|
Lichamelijke inspanning werkt bij mij geestelijk ontspannend.
|
Sport is gewoon een wekelijks ritueel voor mij. Het zorgt voor wat leuks tussen school en werk door, en dat is voor mij erg belangrijk. Daarbij is het 'teamverband' een fijn gevoel en is het altijd leuk om te ouwehoeren met een paar kameraden uit m'n elftal. :)
|
Er zijn heel veel redenen waarom mensen aan sport doen. Dat gaat van ontspanning tot varvanging van iets dat ze thuis niet hebben. (bijvoorbeeld als men thuis altijd rustig moet zijn ofzo).
|
Citaat:
|
Ik doe het vooral, om niet te lui te worden en omdat het leuk is. En het werft natuurlijk ook sociale contacten :D
|
beetje conditie krijgen... leuke bezigheid en altijd leuk voor de platte buik....
x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |