![]() |
franse brief maken?? _O_
zou er iemand een brief willen maken int frans voor me..???
hieronder de opdracht. Ik moet een franse vakantievriendin, Claudine, een brief terug schrijven.. ik moet haar een brief terugsturen en antwoord terug geven... Je ne me rappelle même plus à quel moment tu as dû rentrer au collège! Si je ne me trompe pas c'était au moins d'août déjà, n'est-ce pas? Et tu es sûrement bien content de retrouver tes camarades de classe? Je t'écris naturellement surtout pour te féliciter de ton anniversaire. Qu'es-ce que tu en penses d'avoir tes quinze ans? Et tes cadeaux? Raconte-moi un peu combien on t'a gâté. geen idee wat het allemaal betekend.. en ik moet haar terug schrijven, en antwoord geven en over me verjaardag vertellen... opdracht:
ten minste 110 woorden gebruiken.. ... alvast bedankt.. :bloos: |
Ehm, denk niet dat iemand hier zo gek is om jóuw huiswerk te gaan maken.
Ik wil het best voor je doorlezen en nakijken, maar je moet het wel eerst zelf proberen. Kan je wel alvast vertellen dat het niet nodig is om dat Franse stukje tekst te snappen. Gewoon die brief schrijven en de vernoemde punten er in verwerken. |
Heb je al overwogen om een woordenboek en een grammatica-overzicht te pakken?
Hint: als je het franse tekstje vertaald hebt, kun je de zinnen van dat tekstje gebruiken voor je eigen brief. Bijv: Je dois rentrer au collège, .. Oui, je suis tres content de retrouver mes camarades. |
geeeeeepi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |