![]() |
Ben jij gelukkig?
En kun je dat aangeven op een schaal van 1 tot 10 waarbij 10 volmaakt gelukkig is/
|
Ja en nee.
|
Defineer gelukkig.
|
9, ik heb nog geen wereldheerschappij.
|
|
10
|
Soms voel ik me heel gelukkig, maar over het algemeen ben ik ongelukkig. Hoe ongelukkig dat is verschilt van moment tot moment.
5.5 (momenteel) |
1, ik ben suicidaal
|
Ja, momenteel op 7,5 omdat ik nog niet echt vrienden heb gemaakt in Rotterdam (al is dat moeilijk binnen 2 weken ;) ) en omdat ik nog geen kamer heb. Maar ik heb mijn beste vrienden uit Eindhoven nog en ik zit hier thuis ook niet verkeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een 6 ofzo? Hoewel ik helemaal geen idee heb hoe een 10 of een 1 voelt, dus ik vind het heel moeilijk om alles wat er tussen ligt vast te stellen. Maar 10 is voor mij gewoon de dag waarop ik me echt dolgelukkig voelde en 1 is voor mij de dag waarop ik me juist diep ongelukkig voelde, dus het is echt míjn schaal. (De 10 en de 1 kunnen zeker ook nog veranderen.) Op mijn schaal zit ik nu op een 6, denk ik.
|
Ik geef mezelf een 6, gemiddeld genomen. Maar het fluctueert heel erg, in begrijpelijk Nederlands ben ik gewoon labiel.
|
Lange termijn: Ja. Eindelijk gaat het goed met me. Een 7.
Moment: Niet erg. Voel me een beetje bagger, maar dat komt omdat ik de afgelopen 2 dagen te veel alcohol m'n systeem ingepompt heb. Een 4. |
Toch wel een 7,5. Minimaal. Maar ik heb zo m'n slechte momenten.
|
Citaat:
|
Mijn leven is wel oké.
|
Citaat:
|
5, wel neutraal dacht ik zo.
|
Een 7, hoezee!
|
ja.. ik ben honderdduizendmiljoen gelukkig *O*
|
Citaat:
|
lange termijn: 8
nu: 7 |
Nee, ik ben niet gelukkig. Een 3.
|
tussen de 4 en 6.
Brain Tevreden naamzoek ;) |
kuttopic :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meestal heel hoog deze week minstens 3 punten lager
|
Ik weet vaak later pas of ik gelukkig was:o
|
emotopic.
|
Dat is een momentopname.
|
Citaat:
|
Zonder eenduidige definitie van gelukkig en de bijbehorende schaal daarvan vind ik deze vraag onmogelijk om te beantwoorden.
Maar het gaat best goed met mij, ik ben niet onstabiel en heb geen emotionele uitschieters naar boven of beneden. Verder ben ik blij met mijn nieuwe studie en mijn vriendinnetje :) |
Pfoe te-ring
erm tsja Ik kom uit een dal waarin ik schommelde tussen 1 en 3 Tegenwoordig zit ik te schommelen tussen 4 en 7 denk ik Ik heb plannen waarmee ik zal gaan schommelen tussen 8 en 10 mits succesvol uitgevoerd Op dit exacte moment zit ik ongeveer op 5/6, ik ben tevreden, niet diep gelukkig, msaar wel tevreden. Dit alles ongeveer op deze schaal uitgedrukt: 1 : Suicidaal 2 : Zwaar depressief 3 : Licht depressief 4 : Apatisch 5 : Lichtelijk tevreden 6 : Tamelijk tevreden 7 : Heel tevreden 8 : Dolgelukkig 9 : Vreselijk gelukkig, je dag kan niet meer stuk 10 : In de zevende hemel kolere wat een wazig iets om uit te drukken, om nog even verder er op in te gaan kan ik nog een rapport maken waarin ik elk v/d aspecten van mijn leven een tevredenheidscijfer geef: Werk/Opleiding: 6 Fysiek: 6 Spiritueel: 6 Liefde: 2 Hoop: 8 Lifestyle (voedsel, gewoontes etc.): 9 Welnu, ik heb dr maar weer eens werk van gemaakt (y) *O* |
Laat ik het zo zeggen, ik voel me momenteel beter dan ik me in lange tijd gevoeld heb. Momenteel gaat alles me voor de wind.
|
Citaat:
|
Citaat:
School: 9.5, want ik had verdomme een TIEN voor mijn Engelse boekverslag en ik had vet goed geleerd voor Frans en en *O* Fysiek: Een 7. Mijn stopweek is voorbij dus ik heb weer wat meer energie, maar ik had graag veul betere longen gehad. En ik ben moe :D Wat bedoel je met spiritueel? nouja die sla ik gewoon lekker over :cool: Liefde: 9.8, het kan bíjna niet beter, mijn enige commentaar is dat ik hem heul veul vaker wil zien :D Hoop: 7, ik ben erg onzeker over mijn toekomst maar denk op zich wel dat het goed gaat komen. Lifestyle: 7, ik wil meer eten maar ik eet al teringveel :d Ik ben wel blij dat ik maar weinig snoep en veel fiets. En ik moet meer water drinken! zo. |
Voor het eerst in lange tijd voel ik me weer gelukkig. Op het moment geef ik mezelf een 8 :)
|
Citaat:
|
waarom wel en waaorm niet?
:) |
Citaat:
|
Gemiddeld genomen, toch wel een 8.
|
Citaat:
|
NEE!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk een 7 of acht. Ruimte voor verbetering maar ik mag niet klagen.
|
6 , het einde van de wereld is nog niet inzicht dus niks om me ongelukkig over te voelen.
|
soms denk ik : jeetje wat ben ik toch naïf en beïnvloedbaar.
Dan denk ik dat mijn geluk van anderen afhangt ipv binnenuit komt, wat ik me zo voorstel dat de bedoeling is van gelukkig zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |