![]() |
Hoeveel kost naar de hoeren gaan?
Niet dat ik 't wil (integendeel) maar ik ben gewoon nieuwsgierig;)
|
1 slotje
|
Lang geleden las ik in de krant over een nieuwe wet dat ze niet minder dan 75 gulden (34 euro) per uur mochten vragen. Maar dit is dus een beetje verouderde informatie.
|
ligt eraan. sommige zwartwerkende onervaren dames zijn in staat je in gerief brengen voor een schamele breezer lime. wil je echter wat meer prestige, dan zul je dieper in de buidel moeten tasten.
voor de echte cosmopolitische dames van lichte zeden wordt in deze kwade maatschapij al snel 200 euro per uur gevraagd incl luchthavenbelasting! ze zeggen wel eens goedkoop is duurkoop, maar in de hevigheid van gerief zit geen qualiteitsverschil, dus kies gewoon voor de guldenmiddenweg *O**O*:D(y) |
Illegaal? Denk in tientjes.
In een bordeel? Denk in tientjes startende bij € 40. Voor high end? Denk in honderden euro's, zo niet duizenden. Voor een standaard breezerslet? € 1 als je bonnen voor euroknallers van de Mac hebt. |
Gezien het dreigende overschot aan aanbod, zal de prijs uiteindelijk de kostprijs benaderen. Dat betekent dat je uiteindelijk alleen de kosten van het condoom en een deel van het wassen van het beddengoed zal hoeven te betalen, zo'n 5 euro.
|
dan praten we wel over hele ranzige, en en verslaafde/illigale vrouwen...
|
Citaat:
Wie zal nog prostituee willen zijn als je er niks mee verdient? |
Ik zal het een van mijn schatjes vragen.
Edit: Voor jou 2 tientjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschilt of je naar een bordeel gaat of haar gewoon oppikt van de straat.
Maar nu was ik laatst ergens voor mijn werk (die mannen hebben immers ook behoeftes) en toen was het volgens mij iets van 50 euro per half uur ongeveer. |
Mijn vati werd een tijd terug 's avonds op een parkeerplaats aan de snelweg in NL verrast door een Poolse vrouw die hem voor 5 euro wilde aftrekken/ pijpen.
Verder ben ik niet echt op de hoogte van prijzen.. |
@ Coopergirl
Goh, dus zo hebben je ouders elkaar leren kennen? Op kinky.nl staan allemaal vrouwen die gemiddeld iets van 75e per half uur/100 eur per heel uur vragen. Al blijft prostitutie-bezoek kansloos.. |
50 a 100 euro
|
Neem 't 'm niet kwalijk, het is een Wilders-stemmer.
|
Onzin.. Ik ben juist anti-Wilders. Hij is veel te geil op Israel
|
Lief zijn.
|
Een happy meal
|
alles wat je ervoor betaalt is teveel
|
kost heel duur
|
Citaat:
|
Het ís duur en het kóst goedkoop.
|
tis ieder geval altijd goedkoper dan gratis seks:confused:
nouja.. bijna altijd dan |
Die snap ik dan weer even niet :)
|
Citaat:
|
Misschien bedoelt hij met 'goedkoop' niet 'weinig geld kostend' maar 'ordinair'.
|
Citaat:
|
De goedkope hoeren kotsen veel.
|
Citaat:
|
Of hij bedoeld dat een vriendin hebben uiteindelijk duurder is dan een prostituee betalen :p
|
Citaat:
|
tussen de 50 en 75 euro en als je erg goedkoop bent kan je afdingen tot rond de 35 euro
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |