![]() |
Whaaah, moet een keuze maken.
Heey allemaal :D Ik heb een probleem, ik vind een meisje leuk, alleen ik weet niet of ik haar heel direct moet vragen of ze me leuk vind of dat ik nog even moet wachten... Ik denk het trouwens wel, we gaan volgende week ook naar de bios maar toch, ik wil graag zekerheid.
RensJaaH |
Als jullie al samen naar de bioscoop gaan, lijkt het me toch dat jullie al redelijk veel met elkaar praten. Dan is dat natuurlijk een heel normaal onderwerp om op te brengen, het is toch een soort van 'date', samen naar de bios. Dat zal ze heus niet raar vinden hoor.
|
Kijk eerst even hoe die date loopt, soms komt zoiets al ter sprake, vaak heel subtiel :) Volg je gevoel enzo :)
|
Okay :D Dank jullie allebei :) Ik zal kijken hoe het verloopt en daarna zien we wel verder.
|
Nooit vragen. Dat soort dingen komen vanzelf wel na de coïtus, of juist niet.
|
Je moet geen keuze maken. Je hebt jezelf deze 'keuze' voorgelegd, terwijl die helemaal niet noodzakelijk is. Ik ken het gevoel, maar wacht eerst die date maar af. Ze vindt je leuk genoeg om mee uit te gaan, dus dat zit al goed. Niet te snel en te veel willen in één keer. :)
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, kijk, nu weet ik wat ik altijd verkeerd heb gedaan.
|
Citaat:
.. :n Volgens mij heeft Smokin' zijn hersens aan de wetenschap verkocht ofzo. Vroeger gaf die nog wel is hele intelligente antwoorden. Times change I guess .. -O- |
Jongeman, ik ken jou niet, noch je vriendin. Hoe moet ik dit soort ingewikkelde vraagstukken dan oplossen?
|
Ik snap de 'keuze' die je moet maken niet... :confused:
Je hebt een date. Het lijkt me logisch dat je daar heen gaat. Toch? |
Ja, je topictitel is niet helemaal duidelijk.
Je gaat al met het meisje naar de bioscoop, lijkt me duidelijk dat het een soort van date is. Wacht af hoe het loopt, je merkt vanzelf wel of ze ook in jou geinteresseerd is :) |
Hoe oud ben je?
Als je 12 bent --> schrijf r een briefje (y) Als je 17 bent --> zoen r gewoon (y) |
Gewoon afwachten hoe het loopt.
Tip van de dag: Regisseer nooit een date. |
idd gewoon zoenen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |