![]() |
BitComet
Hallo Allemaal.
Ik heb net BitComet geinstaleerd, maar ik kan niks downloaden (na een opdracht van een Torrentsite een download gehaald te hebben). Nu staat er dat ik niet ingelogd ben, maar ik heb het programma doorgespit maar niks gevonden. Dus mijn vraag aan jullie is of jullie weten wat ik kan doen om weer te kunnen downloaden. Alvast bedankt |
De torrent van een site halen waarbij je niet hoeft in te loggen?
|
Het is niet de torrent waar ik me voor aan moet melden, maar het programma waar ik het mee moet downloaden.
En eerst ging het gewoon goed, zonder problemen, maar nu gaat hij opeens gek doen. Dus mijn vraag was of jullie misschien ervaring/ideeen erover hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
(als je de melding ziet ff op prnt scrn-knopje op je toetsenbord drukken, dan ff naar paint om de screenshot te plakken, sla het bestandje ergens op en publiceer het ergens op het net) |
Als ik me niet vergis wordt BitComet door heel wat trackers gewoon al geblokkeerd, omdat die client te veel zou leechen, probeer eens met µTorrent, misschien werkt dat wel (is ook een veel fijnere client en wordt binnenkort de officële client, trouwens).
|
Misschien ben ik een nerd in deze dingen, maar wat moet je allemaal doen om dat utorrent werkende te krijgen na downloaden en installeren?
Ik heb het geinstalleerd maar het werkt voor geen meter :s |
Citaat:
Dan kijken of je poort al automatisch geforward wordt in je router: Options -> Speed Guide -> Test if port is forwarded properly Zo nee, dan moet je de router eerst instellen om de getoonde poort door te sturen. uTorrent werkt perfect en verbruikt vrij weinig geheugen. :) |
Plant nou even fatsoenlijk neer wat er niet werkt in plaats van te roepen dat het voor geen meter werkt. Mijn breezerbuurmeisje geeft nog betere omschrijvingen.
Je krijgt de Torrents niet in uTorrent?, wil uTorrent niet installeren of starten je downloads niet? |
Bij bit commet staat altijd dat je niet ingelogd bent. en toch kan je dan downen. waar het wel aan ligt weet ik niet :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |