Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   BitComet (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1627730)

MisterDJ 19-09-2007 08:10

BitComet

Hallo Allemaal.

Ik heb net BitComet geinstaleerd, maar ik kan niks downloaden (na een opdracht van een Torrentsite een download gehaald te hebben).
Nu staat er dat ik niet ingelogd ben, maar ik heb het programma doorgespit maar niks gevonden.

Dus mijn vraag aan jullie is of jullie weten wat ik kan doen om weer te kunnen downloaden.

Alvast bedankt

Triloxigen 19-09-2007 09:22

De torrent van een site halen waarbij je niet hoeft in te loggen?

MisterDJ 19-09-2007 22:04

Het is niet de torrent waar ik me voor aan moet melden, maar het programma waar ik het mee moet downloaden.
En eerst ging het gewoon goed, zonder problemen, maar nu gaat hij opeens gek doen.

Dus mijn vraag was of jullie misschien ervaring/ideeen erover hebben.

Triloxigen 20-09-2007 06:45

Citaat:

MisterDJ schreef: (Bericht 26002648)
Het is niet de torrent waar ik me voor aan moet melden, maar het programma waar ik het mee moet downloaden.
En eerst ging het gewoon goed, zonder problemen, maar nu gaat hij opeens gek doen.

Dus mijn vraag was of jullie misschien ervaring/ideeen erover hebben.

Dan neem je een ander programma?

freyk 20-09-2007 07:19

Citaat:

MisterDJ schreef: (Bericht 25996823)
Nu staat er dat ik niet ingelogd ben, maar ik heb het programma doorgespit maar niks gevonden.

Sinds wanneer moet je bij bitcomet inloggen? Of heb je op een link geklikt in bitcomet, zodat een bepaalde site, waar je in moet loggen, in het programma geladen word.

Citaat:

MisterDJ schreef: (Bericht 26002648)

kan je daarvan een screenshotje maken?
(als je de melding ziet ff op prnt scrn-knopje op je toetsenbord drukken, dan ff naar paint om de screenshot te plakken, sla het bestandje ergens op en publiceer het ergens op het net)

ILUsion 20-09-2007 13:22

Als ik me niet vergis wordt BitComet door heel wat trackers gewoon al geblokkeerd, omdat die client te veel zou leechen, probeer eens met µTorrent, misschien werkt dat wel (is ook een veel fijnere client en wordt binnenkort de officële client, trouwens).

MisterDJ 20-09-2007 20:07

Misschien ben ik een nerd in deze dingen, maar wat moet je allemaal doen om dat utorrent werkende te krijgen na downloaden en installeren?
Ik heb het geinstalleerd maar het werkt voor geen meter :s

12Trix 20-09-2007 20:19

Citaat:

MisterDJ schreef: (Bericht 26009320)
Misschien ben ik een nerd in deze dingen, maar wat moet je allemaal doen om dat utorrent werkende te krijgen na downloaden en installeren?
Ik heb het geinstalleerd maar het werkt voor geen meter :s

Bij Options -> Preferences -> Connection even upload- en downloadlimiet instellen. ;)

Dan kijken of je poort al automatisch geforward wordt in je router:
Options -> Speed Guide -> Test if port is forwarded properly
Zo nee, dan moet je de router eerst instellen om de getoonde poort door te sturen.

uTorrent werkt perfect en verbruikt vrij weinig geheugen. :)

Koning 20-09-2007 20:57

Plant nou even fatsoenlijk neer wat er niet werkt in plaats van te roepen dat het voor geen meter werkt. Mijn breezerbuurmeisje geeft nog betere omschrijvingen.

Je krijgt de Torrents niet in uTorrent?, wil uTorrent niet installeren of starten je downloads niet?

zeep007 22-09-2007 16:45

Bij bit commet staat altijd dat je niet ingelogd bent. en toch kan je dan downen. waar het wel aan ligt weet ik niet :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.