Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Post van Windesheim (19-7) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=162791)

DutchECK 19-07-2002 16:27

Post van Windesheim (19-7)

Ik heb een pakket gekregen van het Windesheim met allerlei roosters en formulieren, maar ik snap er geen hol van. Ik ga de lerarenopleiding Engels doen, maar ik moet kennelijk ook studiepunten voor drama hebben :confused:. Het rooster dat ik heb gekregen ziet er voor mij uit alsof de computer waarmee dat getypt is, op hol is geslagen. Wie kan er wijs uit bjxk95645 Hfkle005 k3kkf033 en 49553kkkdk3? Ik snap er werkelijk geen hol van. Kan iemand die 1)ook dergelijke post heeft gehad of 2)die opleiding of soortgelijken al doet mij even helpen?!?

sublime 19-07-2002 17:16

wat drama betreft; dat klopt ja... mijn broer heeft een blauwe maandag ler. opl. ges. gedaan en moest ook drama doen... je krijg trouwens wel meer vage vaken ook iets van persoonlijke ontwikkeling enzo... erg vaag.

verder kan ik je ook niet helpen want ik ben komend jaar slechts een eindexaamenklasser :)

maar sterkte met drama in ieder geval :S:)

mocht mn broer of zus nog thuis komen binnenkrot zal ik hen wel even vragen :) zaten ook allebei op windesheim... mn zus heeft pabo gedaan, maar tlijkt daar allemaal erg op elkaar in de lerarenopleiding hoek.

DutchECK 19-07-2002 18:19

Citaat:

sublime schreef:
wat drama betreft; dat klopt ja... mijn broer heeft een blauwe maandag ler. opl. ges. gedaan en moest ook drama doen... je krijg trouwens wel meer vage vaken ook iets van persoonlijke ontwikkeling enzo... erg vaag.

verder kan ik je ook niet helpen want ik ben komend jaar slechts een eindexaamenklasser :)

maar sterkte met drama in ieder geval :S:)

mocht mn broer of zus nog thuis komen binnenkrot zal ik hen wel even vragen :) zaten ook allebei op windesheim... mn zus heeft pabo gedaan, maar tlijkt daar allemaal erg op elkaar in de lerarenopleiding hoek.

Ik moet voor dat drama-gedoe nog een boek kopen ook:(
Ik krijg ook een vak 'psychologie van de adolescentie' (wat? ja!)

Jules 19-07-2002 19:47

ik heb helemaal nog geen rooster :confused:

maja ik heb het ook nog niet zo goed doorgelezen.. dus misschien vind ik hem nog ergens tussen

lovey88 19-07-2002 20:19

Ik heb ook post gehad van Windesheim en ik ben er beetje depri van geworden. Ik ga journalistiek doen en dat lukt op zich dan nog wel met boekenlijsten e.d., maar waar ik echt wanhopig van word zijn AL die verschillende studentenverenigingen waar je uit kan kiezen voor de introductie! Wat ga jij doen???
Succes met je drama in ieder geval. het valt vast allemaal wel mee.... (hoop ik ..)

sterkte,
janneke

DutchECK 19-07-2002 21:08

Citaat:

lovey88 schreef:
Ik heb ook post gehad van Windesheim en ik ben er beetje depri van geworden. Ik ga journalistiek doen en dat lukt op zich dan nog wel met boekenlijsten e.d., maar waar ik echt wanhopig van word zijn AL die verschillende studentenverenigingen waar je uit kan kiezen voor de introductie! Wat ga jij doen???
Succes met je drama in ieder geval. het valt vast allemaal wel mee.... (hoop ik ..)

sterkte,
janneke

Ik denk gewoon de algemene studentenvereniging. Er is voor mijn vakgebied geen specifieke vereniging en ik ben ook niet gelovig.

alpha 20-07-2002 13:19

Moet je dan lid worden van een studentenvereniging? Dat hoeft toch niet verplicht? Ik hoop het niet in ieder geval!

DutchECK 20-07-2002 13:41

Citaat:

alpha schreef:
Moet je dan lid worden van een studentenvereniging? Dat hoeft toch niet verplicht? Ik hoop het niet in ieder geval!
Dat hoeft niet verplicht.
(denk ik ;))

Jules 21-07-2002 12:16

Citaat:

lovey88 schreef:

sterkte,
janneke

ik ga ook journalistiek doen, maar .. studentenvereniging? Hmmm.. kweet niet hoor, geen zin in denk ik.. ik doe iig de algemene introductie (die ene die op dinsdag begint) want ik zit maandag nog gewoon op lowlands, denk ik!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11.